2012. május 17., csütörtök

Vizsga 78,x%, 16-oska idegesitoen facebOok kavaras, ha lehe. Egyáltalán így mondani. De jobbat írtam nála pedig ő akarta lesugni, MDHV. Ok, elv jön ma fel hozzam "korepetalni". (tudom h nem fog)

Számoljunk, 1 2 3 a b c , 3.15/1 ma kb benyitott a nezesevel. Helyezkedesed tökéletes volt, 4 csaj kozt egyedül srác úgy h mindenki látta, ebből 2csaj a kar kiemelkedő felhozatalát testesíti meg, illetve gyarapítja és ad hozza. Perspektíva jó, ez a kurva szockorozes néha csak beválik. A csaj kinek számát se tudom, de a hangja lenyűgöző egy korábbi nyitas miatt tudván pont mellettünk volt, most kell majd csinálni vele vmit!

3.15/1 vizsga utan csak alldogalva ott volt, kiderült, hogy  győri ( szerintem kiderült már párszor de mindig új nekem), rögtön jöttek a sztorizasok, ha elég naiv lennék azt mondanám dog eye  volt. Ezt most nem tudom megkockáztatni, de esélyesnek tartom, hogy végre bejelöl. Bár múltkor is azt hittem... bár azt realizálva bnőjével kavartam, akkor ott mégse volt annyira kompetens a cselekvésre. "elakarok mosolyodni, mikor meglátom, hogy ő hiv"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése