2012. május 21., hétfő

Talán a legjobban összeszedett gamem :


sose csinálom lépések szerint, pontról-pontra. ösztönből és spontaneitásból cselekszem, pont ezért volt meglepő nekem visszagondolva, hogy mennyire le volt vezetve végül is a dolog, hogy minden épül mindenre




Nyitás tánctéren, szokásos kéz fogós módszerrel, amivel rögtön ellököm magamtól, majd odahúzom teljesen.
standerd, mindig ez van. vagy kulcsolom a kezét, vagy csókosan megfogom

Megkérdezi nevemet, illemből visszakérdezek, majd 180-ban rögtön elfordítom.
név lényegtelen változó. rögtön elfordítottam, hogy bnőjét ne lássa. tudta h ott van, így nyugodt volt, bnője is mert látta.

Utána ott hagytuk őket, elmentünk nyitni még, de megkérdeztem meddig maradnak.
teljesen korrekt, nem lettünk needyk ezzel. csók még nem volt, de éreztem, hogy megfogtam annyira, hogy 1 órára ignoráljam. plusz a kulcs, tudtam meddig van időm felépíteni vele a konyhát, mert mondta h 3-ig maradnak kb.

Más csajokkal dumáltunk, közben 2x is eljött mellettünk, végig mosollyal arcán.
ok, itt már tudtam, hogy ebből sokat kihozhatok, kipróbálhatom rajta az új 'módszereket', kitapasztalhatom, melyik eredményes és melyik sikeresebb. jó teszt alany

Fogalmam sincs, hogy találtuk őket újra meg táncnál, de sikerült. Pick Up haverom mondta, hogy most ne vigyem el, mert bnője nagyon féltékeny volt és nem tudták nagyon kezelni.
Elvittem...
tánc, durva tánc, még durvább tánc. ezt nyomta végig. olyan kibaszott jól rázta a seggét nekem... ki is derült h évek óta táncol. hát így se táncolt még senki. ilyenkor kicsit nagyépűen büszke vagyok magamra, hogy tudtam annyira táncolni és irányítani közben h ő aki régóta táncol nem dominált szét táncával.
az h ne vigyem el megint, mert bnője így meg úgy... az kicsit bosszantott is. persze h elviszem. ez nem volt kérdés. mondtam h nem fogom, csak h végre menjek és tovább vigyem nála a dolgokat. elvittem de többi is jött velünk

Felmentünk csocsókhoz ahol nem tudom miről volt szó, majd onnan a kis félszintes kiülős részre. Két bnőt tökéletesen szét ültetve foglaltunk helyett. Én csak vele törődtem többi bnőjével. Itt szolídan megkérdeztem tőle , hogy milyen suliba jár. Itt hülyének nézett, flegmán rám nézett és megkérdezte:
-Te most tényleg erről akarsz beszélni?
-Ok. akkor mond mekkora a melled és h mikor dugtál utoljára!
-75 B, keresztbe 90 cm.


Itt simán eszkalálni akartam, vinni a dolgokat amikor úgy meglepett ezzel a beszólásával... senki nem mondott még ilyet... eddig nem nagyon dominált, hát erősen kezdte nagyon. oké, tudtam h mi folyik itt, tudtam hol a kiút, de ezt mennyire erősen csináljam azt nem, gyenge tapasztalatok vannak ilyenből. csajt ilyen erősségre tettem, bevált.


5-öske, 6-oska ( előbbi írásokban mindkét 'néven említettem, mert nem tudok már számolni sem ) aztán felállt, hogy beszél bnőjével mielőtt elmennénk ketten máshova. Nagyon beszélt vele, ezért felkaptam és kézben vittem ki az emeletről.
felállt mellőlem, tudtam, hogy nem ülhetek ott várva őt, ezért félig utána mentem, de nem úgy, mintha követném. többiekkel beszélte 2 mondatot, odaszóltam bnőjének is. majd mondtam jöjjön, mire h még 1 perc. kezdeni kellett valamit, és egy puával megbeszéltem már h ez mekkora jó már ha felkapod. egyszer eljátszottam itt már és bevált. hát most is megfogtam hirtelen , felkaptam és vittem 10 métert. azért fostam h le ne ejtsem véletlenül. az meg se fordult bennem h nem akarja. 


Csók, vissza többihez, tel szám csere, majd megjegyzi: 


-Na hány csajt szedtél fel eddig?
-Te hány palit?
-Hát nem mondom, hogy nem táncoltam eggyel sem, de csak tánc! Ilyet, mint veled egyikkel sem!


mostanában álltam rá, és gyakorlom, hogy bármikor kérdeznek akkor visszakérdezek, de úgy h válaszoljanak és rögtön belemenjenek. ha megtették akkor egy kibaszott nagyot domináltál, úgy megfordítottad a leosztást ahogyvan.








Utána amikor bnőjét kerestük és a haveromat ( kicsit örültem h ő is 'kap' valamit ) akkor úgy viselkedett velem, mintha évek óta ismernénk egymást. Félszintes részen dőltünk korlátnak, majd durcásan mondja, hogy nem igaz h nincsenek meg és rámdől. wow. hát... igen... itt fordult a világkép és már nem csak egy alany volt


3-kor elköszöntünk. Másnap bejelölt. Online game elindult. Első 2 napban csak üzi, semmi cset. Tartom magam hozzá, mert én találtam ki :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése