2012. május 21., hétfő

Ezekkel a pick up srácokkal egyértelműen hatalmas hibák vannak.

egy buliban egyik ecsetelte milyen jó csajok vannak itt. mondta h tegnap is itt voltak és milyen király volt. csak kicsit volt nagyképű. kérdeztem h na akkor milyen volt tegnap, mi volt ha már ennyire mondja

- 50 csajt nyitottam meg.

aha.érdemben én elmaradok ebben a beszélgetésben, mivel nem ez volt a kérdés. kit érdekel hányat nyitott. én 10 nél többet egy buliban se nyitottam még.
ezek nem tudják mi a siker. pont ezért szarok az eredményeik. 7végi buliban egy játékossal voltam. végén mesélte mennyit nyitott, sokat. nem is láttam egy részét, simán nyitogatott wc re járás közben 2-3at is. kibaszott coool ahogy nyitotta őket. de megkrédeztem végén melyikkel volt a legjobb. kiemelt egyet.
utálom amikor löködnek benn h nyiss. ő nyugodt volt nem mondott eröltet ve semmit, azért is ment sokkal zökkenő mentesebben.
én ha 6-ot nyitottam már sokat mondtam. egy csaj volt aki nagyon tetszett, baromi jó teste volt, 6-oska a tesével nagyon megfogott. nagyon nagyon sok időt fektettem bele és nem volt mellette még 49 nyitásom.

nem fektetek időt 49 nőbe amikor egy kósza kavarásnál ne mlesz több. 6-oskában egyértelműen felfedeztem h ez több mint h 2 hülye smárol a buliban.

mindig 1 potenciális van nekem, és annyira nagyot ne mhibázhatok, mert összeszokott jönni a dugás mindig.

"Jobb dugni hóba, mint hébe-hóba"  kezd elkülönülni tőlem ez a 'mondás' nagyon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése