2013. július 4., csütörtök

Festivals

Reggel hajnali 5, es s hangom kezdi megadni magat. Nem reg meg arra ebredtem, hogy pulcsiban szemetes zsakokon, egy faszenes suto alatt vagyok. Az allapotom egy hajlektalannak a kozeleben volt. Egy hetig szinte nem is furodtem, csak gyors kajakon eltem, es az energia javareszet az alkohollal vittem be.

Kovetkezo alkalommal hajnalban 5 kor keles. A par oras alvasok arra se jok, hogy a labambol a kegyetlen fajas elmuljon . Funkciojat mar elvesztette nalam, talan mar csak arra jok a 4 ora hosszat atolelo alvasok, hogy kovetni tudjam, es erzekelni a napok mulasat.
Meg jo delelott egy telepalolt es letszamban sem szenvedo focussal voltam az utakon. 20 perc aszfalt koptatas utan megalva, megkaptam a lecseszest, hogy milyen lassu vagyok... A feladatom egyszeru es ertheto volt: kovesd le a fonok BMWjet es ne maradj le. Az ezutan kovetkezo ketto es fel ora ugy telt el, mint egy szimulator. Az atlagtemponk kozutakon 140 volt, falvakba is eros 100 vegig. Ahhoz, hogy betartsam, bekellett vallalnom par eros elozest. Ebben az idoben megszuntek a szabalyok, 70es tablat 160 al hagytam el, zarovonalak nem leteztek. Az izgalmat csak fokozta a rendkivul rossz latasom, igy a belathatatlan beferesek lehetosege. A tobb oras koncentralas szetszedte a fejem, aznap 32 orat dolgoztam.

Penzek van, pedig tisztan szamoltam a napokat es szombatnak kellene lennie. Hmmm talan a szerda most ketszer volt, de ha tippelhetnek, akkor mintha a hetfo lett volna most ketszer is. Ezek a fonokok meg ezt is elcsaljak.
Elkezdtem mar gondoljozni, hogy ez mennyire bassza haza az egeszsegem. Ez az eletmod jelen pillanatban kurvara. Majd ha vissza nrzek azt mondom majd, hogy megerte? Megeri a penz mindazt amit elszenvedek?


A cel immaron emelkedett, tuzedesen atgondolva a nyar alatt minimum 1.000.000 Ft ot kell keresnem.
Most 208.000nel jarok, es eddig a buli meg nem indult be. Ha elindul, napi 40.000 csurran cseppen.

Valamiert eros vagyat erzek azorant, hogy egy jo 4 karton turorudi tulajdonoda legyek.


Amikor mar minden a legrosszabb volt, akkor jott egy mentoov. Kincs.
" ugy katom te meg jolvagy"
"En? Uristen, ma pont megneztem magam a tukorbe, bar ne tettem volna..."
"Pedig jobban nezel ki mint a sok reszeg huyle"

Kincs nem bomba no, de meg kulonosebb jegye sincs, meg is o a kincs. Ma kikertem egy 4 dl palinkat limonadeval tole. Mikor keszitette kijott a fonoke ellenorizbi ot. Elkezdtem panikolni, de o nem. Megcsinalta, kiadta es kacsintott eggyet. Az a kacsintas tobbet dobott rajtam, mint a jeghideg redbullok ejszakankent, amit a fonok kontjara iszom a hutonkbol.


Sajnalatos modon megereztem s fonokom felelmet. Megereztem es hasznalom, sajnos lehet van hozza erzekem.

Korlatoznak, paranccsolnak, megvetnek. Talan csak egy kis jellem formalas, csak en tul gyenge vagyok hozza. Egesi serulesek, vagasok, alvatlansag. Ma egy kave ketcrefbullal dolgozik bennem, ejjfelkor fonokkel nem torodve par vodor elfogyasztasa utan mamorban voltam. Erdekes, mert ha nem alszik az ember es folgozik, az egy nagyon hasonlo erzest valt ki.



Talan azert boldogtalan mindenki mert kesik? Mindenki kesik? Probalnak rohanni kozben sose a jelenlegi eletkort elik meg. Az emberctalan kodolva van, hogy kessen. Mikor penzt tudna kolteni, szorakozni, akkor nincs. Amikor pedig lesz, mar felhagy ezekkel es nem kolt. Mikor az ember megerti az osszefugfest, addigra mar nem kell ertenie.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése