2013. július 17., szerda

stickY man




Mert most megkaptad, tiéd, kérted, sokszor már valósan, és most itt van.
Itt van, de még így, a földről is tudod, hogy nem most kell.
Mert kell, nem biztos, hogy ő az aki végig, de az biztos, hogy ő az aki egyszer nagyon, mert nem biztos, hogy most vele kell lenned, de biztos, hogy majd vele.
Elfogod dobni, de biztos, hogy felvenni már nem fogod többet. 
Érzem, hogy elszúrom.


2 0 0 0 m é t e r

Sok - az összes - evezős hülyének nézz, hogy miért húztam le 4 hónap alatt a kvalifikáló edzést, úgy, h ők egy évben 2x csinálják.
A kvalifikáló 2000-ben pont az a szép, hogy nem egészséges.
Mindenkit leküld, sajnos én még nem hánytam tőle, de minden erőmmel azon vagyok, hogy elérjem.

A végállapot a harmadik szakaszban köszönt be, az izmaid savasodása elérte a tetőfokot, ég mindened, beáll a fehérség, nem látsz tisztán, lassan fuldokolni kezdesz a hirtelen kiszáradástól, a fejed elnehezül, bármit megadnál azért, hogy felállhass.

Kegyetlen, de amikor vége, minden tisztává válik. Tisztán látsz tőle, elmúlnak a kételyek.
Ezért imádom, mert amikor hulla vagy, akkor minden kitisztul. 


"Szeretném, ha kipróbálnánk amit múltkor mondtál."
"Mit?"
"Tudod, amit szoktál a lányokkal csinálni..."
"Fojtogatós szex?"
"Igen, kiakarom próbálni, azért nem akartam, hogy fojtogass, mert lánnyal csinálod. De akarom!"


"B.Imre hívott, együtt voltunk a hotelben"

Megfogtam, levágtam és szinte megerőszakoltam. A fájdalmas nyögéseket élvezte. Seggből szájba, szájból seggbe.

Kincs előbb lépett, mint lépni hagyott. Lépett és tett, beszélt és lebeszélt. Hajnali 3. Az időpont kincshez. Hajnali 3 lett, de én mégis kincstelen voltam.

Rájöttem már, hogy nagyon nehéz hazugságok nélkül csinálni, lassan már bele megyek, hogy egy pofátlan fasz legyek, és hazudjak. Végül is én is egy semmirekellő vagyok, mégis megkapom a pillantásokat.

' Ha eltitkolod, soha nem kapod meg.'


VISSZANYAL stratégia:
gazdag hülye gyerek struktúrája alapján, a bejön a hugod game, kocc majd true game

Sok falusi között rá kellett jönnöm, hogy a 'hát' megfelelő hangsúlyozással minden kérdésre válasz lehet.

Hajszálerek tovább pattanása, alkarba landolt kés. Egyik nap pár perces ülés után a lábam megadta magát. Nem engedett, nem bírtam felállni, lehet egy kis jelzés a testemtől nekem, hogy nem jól csinálom... közel 40 óra munka egyhuzamban után tisztázódtak a céljaim. 
5 éves LV terv előre hozatala!
Anyajegyek, Has, vitamin kúra, alkoholizmus, fogászat, borgyogy.

A SMILE gyogyi.  -> megjegyezni





Bank: 250.000




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése