2013. július 29., hétfő

5449aszám
a kevesebb mindig több?
hogy lehet, hogy kívülről mindent, de benne semmit nem látok?

Vedd számításba, hogy a nagy szerelem és a nagy siker nagy kockázattal jár.
-
Mikor veszítesz legalább a leckét tanuld meg.
-
Tiszteld önmagad, tisztelj másokat és a tetteidért válalj felelősséget.
-
Ne felejtsd el, hogy nem megkapni azt, amit kívánsz, néha csodálatos szerencse.
-
Tanuld meg a szabályokat, hogy tudjad, hogyan lehet áthágni őket.
-
Mikor rádöbbensz, hogy hibát követtél el, azonnal tégy lépéseket a kijavítására.
-
Emlékezz, hogy a csönd néha a legjobb válasz
-
Mérlegeld a sikereidet annak fényében, hogy mit kellett feladnod azért, hogy elérd.


Egyetlen elkötelezettségemet is feladtam az életben.
5 év, 5 év és tudom. Ott leszek, már most látom az éjszakát, fényeket, embereket, finom, kisimult, letisztult, elszánt, céltudatos.





Túlzás, hogy értem, csak teszem, mert egyszer ezt akartam.

"Undorító vagy, undorok tőled, ne érj hozzám!
 3 napot nem bírtál ki úgy, hogy ne dugj meg mást!"

nem

Folytatódik a sauna effect, folytonossá kezd válni, folytonosan kezdek tartani

Betegesen utálok unatkozni,
Betegesen keresem a lehetőségeket, hogy betegesen szenvedjek
Csak pörög a mutató és nem áll meg, nem ad szünetet,

Felépítetted, megkaptad, evezés volt a pont, GT patron lesz a hab, küzdelmek győztese, tarolások sokasága, szockör teteje.
Részeg voltam, de szomjaztam, tele voltam, de töltöttem, koldusok szegény királyi gazdagon, garantált volt, hogy betörés vagy a sárgaház.
Apróhírdetés, a királyság eladó, bezártam!
 
Az élet gyönyörű lenne, csodás anyagiasság és tudás nélkül.
2 éve cirkusz, hugyozó-tántorgó csöves, 12,5 másodperc és tudtam, 5 perc és tudták. Egyszerű és kiszámítható minden, mindenki, 12,5 másodperc, bárcsak hagytam volna anno magam, mert...
...tudatlanságban létezés, melyről egyszer mondasz le és visszafordíthatatlan. VIsszafordíthatatlan, mint a sztorik, melyek először örökéletűen szépek, majd rájössz hogy kitörölhetetlen feledhetetlenek is...
Megpróbálod... megpróbálod elfelejteni, hogy a legjobb barátnőjét dugod, hogy az exet hol szopatod, hogy kulcsot adott, hogy bevállalta, hogy seggből szájba, hogy egy éjszakás, hogy barátja előtt beszélitek le, hogy egy asztalnál ül 3 FB-d, hogy veled ünnepli az övükét, hogy neked bújik, hogy közben feveszi és lihegést visszatartva beszél, hogy 4 éve, hogy csak most először, hogy ő nem olyan, hogy a haverodat titkolja, hogy ő aztán nem, hogy igéretlenül igérsz, hogy átvághatatlanul átvág, hogy CSODA elvarázsol és egyedüliként dob el, hogy KINCS végett kincstelenül végeztem az éjszakát, hogy rokon kedvese szájában a farkad, hogy mondja " bármit csinálhatsz velem", hogy könyörög h seggbe rakjam, hogy parja mlllett páratlanul viselkedik, hogy úgy vall szerelmet, hogy édes kényes hármas, hgoy csak azért, hogy ilyen soseolt, hogy megrontatlan.
Feledhetetlen hazugságok, melyek szépé tettek, de visszaköszön, , vissza és nem kímél.
 
Egy hét inklájd balatonon, egy hét 30.000, fizetendő 0.
 
Szavak ereje: MÉG, MÁR, MOST
 
 
Így látom
?
Nekik könnyű, élettőke.
Élettőke?
Élettőke a szabad korlátokat feloldó életépítés és művelés működéssét lehetővé tévő eleme.
Ön?
Igen, titkolom, de irigy geci vagyok. Mire elérem már  nem kell
Kiakadt?
Egy ideje
Indok?
Csúszok, mászok, térdelek és roskadok
Feltud állni?
!
Múltkori?
Próbálom feladni, minden erőmmel, de ha egyszer bekerültél a rendszerbe, akkor kiszálhatatlan.
Nők?
Egyszerű, kihívástalan nyeremények. A rövid boldogság, 2 óra
Érdemes?
Érdemtelen, túl mentek a határon az emberek
Emberiesség?
Fölösleges
Gondolja?
Tudom
Teoretikus
Hiába. Adok, nyújtok, de ők csak elvesznek, megkerülnek, kivesznek. Ehhez értenek, látszólagos erény.
Látja?
Sajnos igen.
Gond?
Visszafordítanám. Élnék vak világképpel, szűken, de tudattalnauil jól.
Teher?
A legnagyobb. Ellehet mellette menni, de jobb szembe nézni vele.
Tudja a gyerekek szerint az a legjobb az ovodában, hogy anyuka elhozza őket onnan. De amikor megkérdezi, hogy mi volt az oviban, akkor vissza rugdossa a gyerekeket.
Kisiklás, senki sincs az úton. Mindenki félreértelmezve félreért. Már jól elvannak baszva, én pedig próbálok életet építeni.
Tornyok?
Föld és ég. Próbálom összemosni
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése