2013. augusztus 14., szerda

... megint más nő autójával fuvarozom a saját seggem, más pénzéből tankolom miközben más nő lakás kulcsát szorítom a jobb kezemben, majd polgármesternél szállok meg.

" Gerinctelen vagy! "

Blogolás közben valamiért valahonnan egy nagy kutya elkezdte nyalni a lábam. Félek a kutyáktól...
Amúgy egyre nagyobb motivációt érzek az iránt az elindulás iránt, hogy a munkahelyem hátsórészén határolódó rúdtáncos oktatás lányaival bármilyen konfortációt indítsak el, egek... ilyen seggeket... mert szerintem felkell, igen felkell szedni félig az anyukákat, mert akit sokáig fogsz, az a végén nagyott ugrik, ebből jön a nagy kapcsolat utáni kurva effekt.

" Egy medált szeretnék, ami egy kulcsot ábrázol!"
"Tessék!"
" Esetleg hétköznapibbat, olyan rusztikusat?!"
"Saját részre lesz?"
"..."


" Ő nagyon gazdag, nem tudom mivel foglalkozik, de állítólag egyszer Ausztriában annyira részeg volt, hogy vett egy panziót"

Egy éve elment, és akkora felfordulást hagyott maga mögött amit még mindig nem rendeztem. 

Ő 2 hete nézi, nekem 20 percbe telt


" Légy te a változás, amit a világban látni akarsz. "


" Mindig csak mondtam, hogy 10 évig zenéltem, de sose kérdezted meg, hogy min "
nem emlékszem, hogy bármikor is mondta volna

Csak ne menjen tökéletesen, választhatok, hogy vagy saját egyetemem patronálója leszek GTben, vagy egy pesti GTbe megyek gólyaként... Se idő, se pénz, napi 3 kajám van, ami nem bőséges, de naponta eliszok 6.000-et, szépen , bor, pálinka, bor, vodka, pálinka. Valamiért egy üveg Jack a táskámban figyel, de én tartva nem nyúlok hozzá.
Érdekes, hogy a már megint új munkahelyemen nem szopatnak, bármi szopatós munka van, nem nekem adják. fura



"Az egyik legszebb dolog az életben, hogy nem segíthetünk másoknak anélkül, hogy ne segítenénk önmagunkon. "
 
 
Tehát kicsit leadtam magam, nyár: -7 kg, - 2 év. Szeptember: trial, lovaglás, mma, evezés. könyv/hó, egyetemi szervezések, bérkocsis házibuli, nyitó zárónak.

"Már úgy kell albérlőtársat keresnem, hogy kedves legyen, ne legyen sok rossz szokása és még nem dugtad meg"
"Ez vicces, de majd segítek ki nem volt még meg"

"Kurva vicces, kár, hogy igaz... "
"De amúgy, azt is kellene nézni, hogy a csaj legjobb barátnőjét se dugtam még meg, mert ha esetleg átjön hozzá meglátogatni, akkor az annyira kellemetlen lenne"

 
 
Szóval van ez a srác, aki - szomorú, hogy ilyen idióta, de nagyon szép is - egész életében  várt, mindent eldobott, hogy megvárja, hogy a végén az övé legyen, hogy ketten legyenek. Ő nem mérges, nem jött túl korán, ő nem vádolja még a végén sem, pedig annyi időt várt, hogy az idő lett az, akivel már iszik, mert olyan régóta 'együtt' vannak. Csak ő az aki ezt megtette, annyira csak várt, hogy az egész élete a várás lett, bevallja magának, hogy tudta, hogy nem fog jönni, hiába várta, de ő látta mindig, és benne volt a remény, reggel ilyen, este olyan formában, de mindig előtte volt.
 
 
Nem jöttél túl korán
De időm az volt,
Nagy komám lett
És ültünk büfékben,
Várva reád

Egymás hátát ütve,
Italokat küldve
Múltját sem sejtő,
Kékruhás nőknek

Maradj otthon, nézzél TV-t
Töksötét vonatokat mutat minden csatorna
Mennek utas nincs egy se
Csak a büfékocsiban állnak (részegen)
Ketten, amelyik rosszul van az vagyok én
Kár, hogy most mutatnak az elébb még
Istent dicsértem én

Nem kezdtünk nagyon bele
Semmibe, jössz úgyis te
És minek is bármit is
E kis időre

És aztán nem jötté'
Átgyúrtuk életté
Idő komámmal
Ez üldögélést

Maradj otthon, nézzél TV-t
Töksötét vonatokat mutat minden csatorna
Mennek utas nincs egy se
Csak a büfékocsiban állnak (részegen)
Ketten, amelyik rosszul van az vagyok én
Kár, hogy most mutatnak az elébb még
Istent dicsértem én

Végül is mindegy is
Tudtam, hogy nem is jössz
Este csillag voltál
Nappal meg fecske
...
 
 
Én máról élek a tegnapra...
 
8 nap, 110 blog megjelenítés.
 
 
BANK: 316.000

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése