2012. augusztus 2., csütörtök

Gummy bear

Center egyetlen értelmes nyitása:

2HB for 2BRO, open is a spin, half minutes later:

-mi keresünk valakit
-minket kerestek!
-neeem, keresünk valakit
-megvagyunk! megtaláltatok!
  
üvöltve, sztéttől túlfűtötten



GUMMY BEAR:



-*koszi, szia*
-nincs mit
-mi?
-jaj semmi
-na kivan?
- azt hittem nekem mondod
-ja, nem telefonáltam
-:):):)

WTF??? ( zavarban vagy?)


-ezt nem hiszem el
-na?
-elvesztettem
-kit?
-elvesztettem anyukámat. Nem hiszem el, ő veszik el nem a gyerek
-gratulálok
-ajhhh.... MEGVAN!NÉZD!MEGVAN ANYUKÁM!


+Rég nem látott szeretett remember project egyik delikvense talált meg munka közben, HB8-as, pont mai az utolsó napja itthon, 1évre megy ki dolgozni, és sázmtalanszor elmondta karjai közt h milyen jó h találkozott ma vvelem és végig simogatott, fogta kezem.
kihívott magához....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése