2012. augusztus 28., kedd

GT

Megannyi új kontakt.
Alfa társaság végig.

The first day

19szemuveges végig jön, de KO pia miatt

Second

Felsőbb éves behuzasa, jozanitas. Tiltakozás h vele alszok de ott ragadtam. Reggel üres szoba helyett egy felsőbb evesekkel telibol menekulok.

The last

Egyértelmű cél.
Bor nyitása, duma, majd koltelt jön, kis baki, levittem szobámban ahol elkapott a 15szoke, itattam majd szobája. Kis affér másik 15el, majd ujra szoba 3an. Fc done.
Pezsgő benyulasa, buli. Fel 1eshez, ő csak pezsgőt iszik... Keresés 15, pezsgő felvétele, szoba 1el. Buum piros. Ok most ő jozanit engem, alvás, keles 3 óra múlva. "csak negkersem barátaimat" mentem 15 hoz aki velem akart aludni. Athidalva: "jó csak előbb megkeresem a barátaimat" . Fel1hez, alvás. Reggel 15 keltes.

Végen elintezve külön vonat, 1es fulloson foglal helyet is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése