2012. július 27., péntek

The beginning

Kende weekend:

First open in a bus:

(légy)-kellemetlen , olyan mintha büdösek lennénk
Le beszélve h szigeten tali



THE open:

Milf in first of thirty.
Smile
Smile
Open
Talk
-ugye le fekudnel velem?
Mond h le fekudnel velem!
-megbasznalak!
-mi?
-mondom... Megbaszanalak párszor!


Second open:
Wingkent mentem. Csajt 2 perc alatt kihuztam dumálni, benne volt, de hirtelen jött egy szám, azt mondta erre muszáj tancolnia és ment vissza targethez.

Third open:

25 eves szép arcú csaj.Kérdem hány eves, kérdi vissza h én hány, közben mutogat lefelé
-igen, én 13 vagyok


Szombat első nyitás 4 és set ketten. Enyém a Dagi, ami később visszafog ütni .

+1 open ahol poofoltam magam
+1 ahol zárni akartam csajt, de kiderült h haverom benyitotta mar és zárta
+1 ahol csaj nem akar ismerkedni és lekoptat, de azért más palikkal elvan
+1 ami szám zárt lett-> BEHÚZNI BARÁTNAK
+1 aki elkuld mert nincs kedve ismerkedni, meg hány éves is vagyok
+1 aki 20 perces game, kiakad h nem mondom meg hány éves vagyok (next time feszbuk!!!!). Le beszélve h sziget első napján tali


-------------------------
-hogyan nyissam?
-nyisd ki a pofád!

Cool!

Fogjunk meg egy srácot, tegyünk rá egy húzós órát, zsebébe egy Apple telefont, ultessuk be egy minimális Ford sport edition két személyes vörös autóba, ami 2 éves, vagy egy újabb BMWbe, tegyünk rá egy slim fit inget, slim gatya, converse vagy adidas cipőt és kész a Pick up.

10,5x jobb arányokkal fog dolgozni mint előtte, és nem azért mert pénzes. Nem a pénzre buknak a nők.

-nem jovok össze 20-22 éves hulyekkel
- mert? Pénzéhes fasz vagy?
- nem. De mi a faszt csinálnánk. Nincs pénze nem tudunk elmenni sehova se. Nem tudunk beülni valahova, és ez pár hét után kurva unalmas ám.


Szvsz nem a pénz kell (80%) a nőnek, hanem ami mellette van. Ha van pénzed sok mindent meg tehetsz, és ez vonzó, akkor is ha nem teszed meg...


-----------------------


Az ég világon semmit sem kell tenned, csak mondanod.
Ha elég határozott vagy, elhiszi.
Ha elhiszi, akkor nem kell megtenned, és te is elhiszed.
Ha úgy cselekszel, akkor csinálod is.

-evezek az egyetemi csapatban!
- látszik is az egész tartasodon, főleg a hatadon és a valladon.

Semekkora vállal és háton, egy lightos evezős edzés után...


-milyen kedves, hogy aggodsz miatta, szép is ez a mai világban


-nagyon jó a szöveged, nagyon cuki vagy, de áruld mar el hány éves
-...
- pedig majdnem elhittem, hogy 14



-elmentek alkoholert? Ez a koptato duma?
-nem
-ennél jobbat találj ki, én érzem rosszul magam annyira szar
-tényleg nem akarlak lekoptatni
-mond h huzzak el, menjek a francbaa
-nem én akarlak lekoptatni, a húgom a haverodat...





- beszelgess mar vele (for hb7), itt áll melletted és én érzem magam kellemetlenül ( show The perzsa guy).
- beszélgetünk mi
- francokat, engem egetsz le!



- titeket kerestünk, de közben össze futottunk pár perzsaval
- Cool, beszéltem velük
- nem is vagy féltékeny?
- legyek?
- hat jó lenne ha látnám kicsit...
- ok... Hogy kell?



- mi most megyünk át máshova, örültem, hogy találkoztunk, ne aggódj, vigyázok rad, keresek neked egy palit aki majd figyel rad. Gyere. Szőke, barna, magas, Hmmm?



- ki se próbálsz mielőtt eldobsz?
- nem
- mekkora fasz vagy
- lehet
- szóval meddig vagytok itt?



- mi végig együtt maradunk, nem veszítjük el egymást?
- komolyan?
- igen, miért ti?
- mi mindig össze vissza vagyunk, néha két haverommal, néha hárommal. Ha öten vagyunk akkor mar én is meglepodok!



- na vissza hoztam nektek a csajt, mert láttam h nagyon nezitek ahogy röhögünk azon h nézünk, ti meg azon h nézünk amiért néztek és röhögünk ezért rohogtok és mar kicsit bonyolult ezért, tessék! Itt van! Talán semmi baja nem lett!
- ohh hat köszönjük
- majd következőre


-szerintem fiatal vagy meg
- aha, én is elnézem h öreg vagy

Sem ekkora

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése