2012. április 28., szombat

Azthittem mar minden ok velem. Elmentem, 2.000km-t, teljesen jól voltam és most 2het alatt össze zuhant minden. Szoc körre törekedtem végig, tul sok energiát is fektettem bele, hogy kiderüljön most, hogy nem sokat ér a sok feluletesnel azért több de nem fix szockor. Annyi ismerőst szedek össze fesztiválon mint egy kisiskolás. Nagyon helyre kellene tenni a fejemet, mindsetem tökéletes, nincs vele gaz, néha kilendul és jönnek a hülye gondolatok, de nem para, hamar visszarazodok. Tegnapi csaj jó fej volt. Aranyos, jó oltozkodesu, egész jó testű csaj. Mesélte h megy külföldre. Behoztam az én sztorimat rá és ott fogtam meg teljesen. Kicsit domináns volt, tok eszkalacio kellett vna meg. Bár a végen csak benyogte "utálom h megint a bnom miatt kell itt hagyni a pasit" , ja meg mondta h jó képű vagyok. Jól esett, bár ez csajosan hangzik. Mondta h tudja h szexre megy ki a játék. Amikor kimondta, elgondolkodtam, mert nem, nem azért mentem oda hozza és beszéltem vele. Nem is gondoltam a szexre, mar-mar buzisan eszembe se jutott h megdugom. Lehet kedvem se lett vna hozza. Konklúzió, "egy kibaszott clawn vagyok", nem lehet mit tenni. Kell vmi ami helyre rak végre érzelmileg. Ja igen, 16ossal osszekavartam. Nem is ez a lényeg. Teljesen olyan dolgokat mondott h megdöbbentem, de nagyon. Mar szerelmes lettem bele ahogy sírva mondja, és én torolgetttem a konnyeit. Azért ő se könnyíti meg s helyzetemet, kibaszottul felkavarta most ezzel. Bár... Mindent megadnem h mégegyszer felkavarjon

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése