2012. április 5., csütörtök

Szép kis utazáson voltam, nem írtam, meg előtte sem. sok minden nem történik. taggoltam magam egy lovas fényképen, lájkolták nagyon. nem tudtam h ennyire okés a kép, a 323-aska meg azóta legalább 10x leírta h mennyire jó a kép, az a kép. hát persze h jó, de ennyire? állandóan írt amíg nem voltam itthon. arra gondolok h oké h nem jött el aludni hozzám, de attól még akarja, csak más konszenzusban mint én, szóval ltr mint fuck. valami lesz mert bírom.
jó lenne összeszedni magamat amúgy, mindentéren.
ma végre mondta valaki h gyúrok e , na ez krédés, ma kérdezte végre valaki h gyúrok e mert látszik. igen, de már mióta. rendszertelenül, de jöhetne több is már... de mintha most kicsittényleg nagyobb lennék, meg híztam is. ajálom h mellre meg karra, hasam baromi nagy így is ....

jó lenne gondtalanul élni, kötelezettségek nékül. ja és a kedvencem amit most olvastam:


100%. Mert amikor elmúlik a félelem attól, hogy mi lesz, ha nemet mondanak, helyébe lép az, hogy mi lesz, ha igent - mert a 'nem'ből nem következik helyzet, amit kezelni kell, viszont az igenből bármi lehet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése