2012. február 22., szerda

Szóljon közbe valami. Erre pont le lehet írni, hogy mi van.




Valami mindig van. Már nem tudom mik történtek a héten, tegnap még megvan.
Ja igen, meg 7végi filmezés csajjal. Igen, jó volt. Film se volt rossz, csaj se. Hozzá se értem, türtőztettem, úgy tettem ahogy kell, sehogy!
Tegnap Miskolcon egy sráccal elmentem az egyik lányhoz kocsmába, szülinapozás volt, senkit se ismertem rajta kívül. Kínos szar helyzet, nem tudok mit kezdeni vele, csak mi voltunk benn kb szóval nem jött ki túl jól. Ittam egy sört majd át másik kocsmába ahova 3 csaj jött. Egyik a nagy kapcsolat jelölt, de persze összevesztünk. Féltékenység... részemről... faszság. De az van, le kellett volna szarnom de nem tudom. Nem is jött tovább bulizni, de lehet így jobb volt. Nem vesztünk össze. Buliban tánc sör tánc sört tánc vadász. Majd haza hajnali 5 kor, mármint egy csajhoz ahol aludtam, ott 1 óra józanodás, szarul voltam, de utána simán bealudtam. Egész nap dumáltunk, kaja sorozat kaja aztán alvás kicsit. Egy ágyba, együtt, végre lebomlottak a feszült kötelékek.

Közben a másik városban lévő csajért kezdek oda lenni, vagyis ma láttam egy hasonló csajt, elmosolyogta magát amikor alig tudott bejönni buszoknál váróban és baromira hasonlított rá. Basszus, beugrott minden vele kapcsoltban és bejön. Nagyon. Miért lakik ott? Miért kell neki ott lennie?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése