2012. február 25., szombat

Kis LTR jelöltemmel félek összejönni. Gondolkoztam rajta már sokat, sőt múltkor ő is mondta, hogy szerinte tartok attól, hogy összejövünk, hmmm nem is hülye. Persze, hogy félek... Annyira ismerem és mégsem, mindent tudok róla, de semmi háttér, kivel milyen viszonya van stb. Alapvető dolgok, hogy nézz ki a szobája, háza, plusz teljesen más élete van, ő egy nagyobb társasággal lakik Miskolcon közel a sulihoz, én teljesen máshol, több mint 1 órányira tőle, itthon, amikor ő elvan a társasággal és kitalálják, hogy ugorjanak le inni, szórakozni akkor én nem tudok menni és nekem nincs ilyen társaságom itt, mindkei elment a picsába, máshova suliba, mindenki.
Nem szarabb vagyok, rosszabb nála, egyszerűen más, én többet lennék vele, míg ő társaságában is akar lenni meg még haza is akar menni mindig. Plusz még a munkahelye ahol hostess, tehát napi 500 pali találja be. Állítólag jól kezeli őket...
Egyértelmű, meg kell vele beszélnem már, elég ideje húzom ezt a beszélgetést, megérdemli, hogy elmondjam neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése