2019. március 19., kedd

Szia
Szia
Nem szeretek az albérletemben lakni, 3an vagyunk egy 55nm -es lakásban, csajom és egy ismerős egyetemről a másik szobában. Bringám a tárolóban.
Én közel a városhoz egy 120nm -es házban lakok egyedül, kint a kertben pedig a kutyus van, ház előtt az autóm.
Nagyon jó munkám van, bár éjszaka dolgozok, recepción. Munkatársak nagyon jó fejek, főnök is, bár csak pár órára találkozok velük. Nem fizetnek sokat és nincs is jövője ha nem itt akarok dolgozni. Gyalog 20 perc, közben zenét hallgatok. Van kis hobbim mellette, bár nyűglődős. Néha edzek.
Nagyon jó munkám van. Munkatársak nagyon jó fejek, főnök is. Menedzseremmel már találkoztam külön is, meghívott reggelire. Az év eleji célkitűzéseink nagyon motiválóak és előremutatóak, pont most indulunk el, motiváltan várom. Fizetés mihez képest ugye, de megtudok élni, a diplomás kezdő felett van bőven, de még nincs diploma se. A jövője nagyon jó, csak az idei feladatátvételeim nagyon magasak, osztályon belül többen is vagyunk ugye, de már most közel a fele szervezeti felépítés alatt alattam van. Van 4 személy akik pedig konkrétan nekem teljesítenek bizonyos időközönként bizonyos feladatokat. Autóval 12 perc az út, közben zenét hallgatok. Van hobbim mellette, nagyon élvezem, csak sajnos kevés idő jut rá. Heti rendszerességgel edzem. 
Kevés edzés mellett nagyon erős jövőképem van, apránként de teszem le a köveket. Van egy rossz kapcsolatom.
Nagyon erős jövőképem van,apránként teszem le a köveket. Van egy laza kapcsolatom, egy egyetemistát dugok heti 1-2 alkalommal. Van egy anyukám, házas és van egy kisfia, imádom. Nagyon cukorka és a kisfiú is. Rendszeresen dugom, úgy ahogy akarom.
Lazán veszem, sportcipő és egyszerű ruhák, mellette egy olcsó de elég szép óra.
Lazán veszem, sportcipő az ing mellett. Nem hordok drága ingeket, 10-15k, mellette van egy órám amit imádok, nagyon szép, Hilfiger, 60k de akciósan vásároltam.
Minden reggel amikor felkelek, boldog vagyok. Tudom, hogy az életem pont arra halad, amerre én szeretném még akkor is, ha sokszor nem is ezt látom. Néha nehezen fekszem le. Minden reggel boldog vagyok.
Minden reggel amikor felkelek, boldog vagyok. Tudom, hogy az életem pont arra halad, amerre én szeretném még akkor is, ha sokszor nem is ezt látom. Néha nehezen fekszem le. Minden reggel boldog vagyok.

RM-1RM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése