2019. március 9., szombat

Mikor varsz,
Es faj
Ilyen se reg
Mit jelent
H jott ez





mert van az a kis pont,
amikor ott állsz és döntesz.
nem sok idő, tán hamar megy,
de mindent megváltoztat,
mert van az a kis pont,
amit vissza már nem lehet.

te döntöttél,
újra
most jó, most élvezed,
de ha kiderül...
hát volt már ilyen,
nincs új a nap alatt.
majd egyszer küldik a számlát és kiderül.

STOP

megállítottam, erős voltam, ERŐS VAGYOK!



Szakest.
Off.
Fogalmam sincs, csak h 2 lánnyal voltam végig,
egyszer ezzel, egyszer az
na bum, egy harmadikkal meg aludtam.
semmi új

szia 47.
sokat se mondj mert túl sok volt a pia és túl szomi heted volt,
psssszt
senkinek se ezt
tök átlag
annyira átlag, hogy átnézek rajta
jó h voltál, de menjél

Péntek
Pest
szokásos
szabadultam egyet,
aztán szállás
kis iszogatás
helyünkre mentünk
s mentünk
első sörrel megyek wc, már ott megnyitottam egy milfet
azt nem tudom miért állt szóba velem,
mert ilyen szép nőt se sokat látok
magyarázott valamit, aztán mondtam h oké cső
utánam jött..
súgott, magyarázott,
majd haverom megdobálta ropival...
VÉDETT
és nem hagyta, vissza dobott és mondtam
"na ezt várom tőled, így szóba állok veled"
aztán otthagytam ( hopsz )
nem szabad rögtön, nem szabad azonnal
annyi lány van
annyi sztori lehetőség


két hét és újra pest

kicsit túltoltam,
kicsit viccelődtem haveromnak, hogy ma este az összes nőjét elszúrom,
kicsit túl vicces lett,
kicsit elrontottam az összeset
én élveztem
ő leszarja, van agya, nem úgy mint sok másnak
minden órában csináltunk egy videót, csak h tudjuk hol vagyunk
naponta nézem  őket...
volt már pár jó ötletem, de ez...
hatalmas
így két év után leírok egy nyitást,
buli vége fele jártunk, nem akartam már szarakodni:

lány a pultnál áll és iszik,
rám nézz, látom rajta
lassan oda megyek
nézem
néz
lekapom
na bum
ő megragadja a nyakam, majd oda hajolok
"ezt majd később"
imádta
10 perc és mentünk haza
sose, de néha kell ilyen

48
ó, helló, szia
valamit?
Szó nélküli nyitás, szó nélküli csók
semmi, volt már dugásom is szó nélkül
Egész jó fej, egész jó arc
láttam rajta, hogy vicces
nem lányt kerestem, élményt
ő megadta...
apartmanomba, majd taxival hozzá
nyilván drága volt, nyilván messze mentünk
van egy macskája
egy ágya
de reggelit nem adott... bukó

Volt egy kósza local party, de annyi cigány,
megverni akart összes
közben pultost fűztem,
2 gyerekes anyuka,
de mondtam h gyerekes alá nem is adom
haza értem 5 re
rendeltünk egy kurvát
"első" , mondom biztos jó lesz
de túl sokáig jött és CIGÁNY
naná
mondtam h masszázs
egy óra
nem hitte el h nem akarom megdugni
én voltam a 9-ik aznap
de elmondhatom
közben magyarázott,
annyit nevettem... hihetetlen
mondta h ne aludjak el
mondtam h bármi csinálhatok
én fizetek,
de h beszéljek
mondtam h beszélj te Kitti
oda vissza ez ment

jó szar masszázs volt 25ért... (+TAXI!!!)

na buuum
unalmas az életünk...


Na, az időt azt eltudom baszni...
Fuzogetem itt az ikrekből az egyiket, de másik szebb, így átmegyek rá. Mély repülésben vagyok, hetek óta irtogatunk erre ki nem szúrja a szemem, hogy már el van jegyezve..
Na, oke akkor vissza az első ikerre, próbáljuk vissza hozni az elvesztegetett heteket.

Persze, hogy voltam bulizni, elmentünk. Kisiskolásban voltunk, végig trollkodtuk. Volt egy szép fekete, bevittem a wc be.
Tetszett
Regen mindig nagy vágyam volt, h egyszer dugjak egy buli wcjeben.
Na most ...
Kar h hánytatni vittem, fogtam a haját neki végig. Szép volt,hosszú és fekete.
Kicsit akartam, kicsit beletéptem,
de erre szolt h faj...


------

2019
Egy hó se telt,
de dőlnek a falak...
Meddig marad így a vár?

Mennek a lányok, van ki direkt,
van ki így dönt.
Nem csodálkozok, nehéz velem,
nehéz azt az élet dinamikát felvenni amit én diktálok.
az emberek lusták,
a szépek még jobban.
Van kit sajnálok,
van kit nem értek,
van kinek örülök.

Munkahelyemen öntöm kukába az időmet.
Lassan nem tudom eldönteni, hogy bohóc vagy lelkes vagyok.
Terhelnek, és hiába adnak felelősségteljes feladatokat, nem tudom átvenni,
mert az adminok hibáit javítom folyamatosan.
fizetés felmérés, fizetés emelés és belépő fizetések mellett jelenlegiek felülbírálása várna,
de mikor...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése