2015. május 16., szombat

sZaKeSt

szakest

agresszív promo
agresszív megjelenés

10 perccel a küldöttek előtt:
"Büntipia kész? Nem lett megcsinálva!"
Rohanás konyhába, 4 kancsó, belebasztam 1-1 sört, fanta, cukor, kakukkfű, fokhagyma, só, bors, paprika, mustár, meg még pár zacskó amit megfogtam hirtelen.
KÉSZ

Speaker:
"Minden csúszik, minden más hogy van, nem hiszem el"
"Ideges vagy?"
"Baromira, nem ez lett megbeszélve, nem így beszeltük meg az egészet, mi lesz most is..."
"Nyugi minden jó, igyál valamit"

Nincs ingyen pia még a szervezőknek se, de megfogtam a pultosokat és fogyasztottam. Korlátlanul.

Új emberek, új ismerősök
Hajnalban egy lány jött, fogott, simít, fogom és viszem, le öltözőbe. Zárom és dobom fel asztalra

35 megérkezett, hamar ment is

Jött az éjfél és jött HÖK elnök, ex HÖK elnök és ex főszervező, + 2 rom akik egész város buliját viszik, mozgatják mindennek a szálát.
Pár kört kirendelnek nekem is 




jönmegylesz
 szakest +3nap
"Szeretnék egy jegyet bárhova,
Talán együtt kitudunk jutni,
Nullától kezdve nincs mit veszítenünk"


Pletyka: KK-ba járok dugni, meg mellette még hozzám járnak máshonnan.
"Miért ne találkoznék veled, hisz én semmit nem akarok tőled és soha nem lesz semmi köztünk!"
0,5 óra ogame,1,5óra séta és 1 óra film és BUUUUUUUM így lett a ........ fb ?

35,5 ? 35+ 1/2?
fasz tudja mi volt de volt, aztán lett, történt és ment, időközben, mert h bnője... kinek bejövök utálja, szégyenli és siet



FBxy:
"Adamvagyok, utállak, érzem, hogy csak kihasználsz, nem tudom mi legyen, nem hiszem, hogy ez menni fog nekem. Nem akarok tőled semmit már"
"Gyere le hotelbe, beszéljünk"
"Nem, nem nem"
1 óra és már dugtam a hotel WC-ben...


egyetminapok after buli:
"Bemutatom a szobatársamat, ő Adamvagyok, vagy ismeritek már egymást?"
"Még nem, de a híredet halottam már!"
----------------------
Naponta változol
Mondd meg miért nem lehet ahogy én akarom
Neked apró kis jegyzet egy könyvtárban
Sokszor volt már így
Mondd, hányszor játsszuk még ezt el
Mondd, hányadik igazi volt ez
Mert találod és csinálod
De mást akar más
Alakul és törik
És észre se veszed ha emelkedik
Üres szoba, zaj
FB és pina
Halandóság kenyere
Méreg, de viszed
Mert hiába dugom őket,
Unalmamban teszem
S vágyom valakire
De ha kapnám, dobnám

 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése