2015. május 5., kedd

EGYETEMI NAPOK

PUCCSOM

életem legnagyobb puccsára készülök
puccs, mely foszlány 1103-ban jött létre
puccs, mely őrült és agresszív
puccs, milyet még az egyetem nem látott
puccs, mely után nem látott hatalom vár


,MERT...

ha itt bezárul egy ajtó,
ott kinyílik egy kapu
fény vár,
a múlt csak hamu
nyitott könyv az élet, 
csak rajtad múlik, hogy féled e vagy éled
rengeteg itt a szereplő,
de elbúcsúzni nem tudok, vinném összeset tovább
ha soha nem is mondom,
bevallom, egy kicsit félek






HÉTFŐ

Reggel 10 fel
Reggel 7 le

KEDD

Reggel 10 fel
Reggel 7 le

SZERDA

Reggel 11 fel
Reggel 7 le

3 nap, 12 óra alvás, 2 rendezvény, 24óra munka, 160db Spin&Go
Majd pihenek ha öreg leszek
Majd ha gyógyszert szedek
Ráálltam a tablettákra, mely életben tartanak



EGYETEMI NAPOK

AZ ELSŐ
Első nap, hol visszamondják az estét kik igérték
Idegemben bekómálok 2 órára
Kelek, h hív más:
"Gyere fel a 4088ban vagyunk"

399 forintos borral,pálinkával és egy csokival indulok neki
Fent kisebb tömeg fogad, meglepődöm, hogy mindet ismerem
Jobban szeretek ismeretlenekkel lenni már

Kicsit bebaszunk és indulunk , Kelemen Kabátban 30perc késsel, de ő még többet késett
Szobatársam emeli lányt, nyakában van és nézem,
gondolkodok, mi lesz még ebből és hogyan
fogom másikat, nyakba veszem és átgázolok mindenkin, első sor
egymás mellett üvöltünk és ugrálunk nyakunkban lányok, közben csapkodom


Este végén:
"Menjünk vissza X!"
"Én Y vagyok!"
"Jajajaja, igen Y!"
"Mekkora fasz vagy, neked mindgey, hogy X vagy Y, csak megdugj valakit!"
"Hát azért nem valakit...
Ne hisztizz X!"
"Bazdmeg Y vagyok!!!!"
"Hú bazdmeg, bocsi!"



Mi a különbség eg ymesterkélt alfa (ÉN) és egy natural alfa (SZOBATÁRS) között?
Míg engem megtalál az egyetemi TV a buliban, hogy riportot készítsen (persze ismerős volt a riporter...) és én tolom el és mondom, hogy "LEVI, ezt kurvára ne!", addig egy natural alfa KERESI AZ EGYETEMI TV LEVIJÉT H BENNE LEGYEN A ROVATBAN!
Ok, kösz.


JÖN MÁSODIK

Minden lányt kicsinek hívok
Minden srácot uramnak
ÖRÜLNEK ÉS MEGTISZTELŐNEK ÉRZIK, PEDIG CSAK NEM JEGYZEM MEG NEVÜKET

Aki érdemel nem kap, Ki kap nem érdemel



Lófaszt számít a külső, gyors hirtelen interakcióra csak
Hosszútávon elmúlik az előnye
Csak nem képesek ezt látni
Mert begyöpösödött szűk csőlátás van csak
Csak a szoc, akkora hatalma van és mégse látják meg....



Lány kit hozol, átcsempészed csipogófalon, azt mondja sokat ivott de itatod
majd rájössz, hogy tényleg sok
Ágyból rohan ki hányni
Te feltekered a hangerőt és nevetsz, ez vagy te, állandósult EV alatt vagy...

később:
SZIA 34! Kicsit kurvulok, gyorsan letudtam

Korlátokat nem merek engedni, s ezért leszek alul sem mint felül. nem mint diákkertorrunk, ki behugyozik, röhög és imádják érte

Lányoknál fenn piálunk szobatárssal:
kölesgolyót dobálunk ablakba gintonicba, mögöttünk lányok ordítanak fejezzük be.
de nekem még egy se ment be dáci meg már megy 6-al....

wc papírt húz és sörvárat épít.
női csat  szakállán, és így megy bulizni
pua szempontból teljesen elítélt
élet szempontból teteje

folyt a pálinka, ment a gin
ordítás kísérte




lehetőség nagyra válásnak
de beleszól nyáricélokba
mit kihagytam 1éve és 2éve is
most látom h életem hibája volt
és most ismét elsétálni készülök mellette
mert ha akasztanak, tán mind1lesz, hogy feltörtem-e
vagy közép tetőn álltam
tán mindegy lesz
tán nem...
tetejéről búcsúzol és sétálsz ki ajtón...
tán nem


belátsz hátra és nézel
kijönni sose akarsz
színfalak mögött lettél
fel fel fel
vissza esel
és nem látod többet a színpadot se



Haverom annyira arc h nekem adja nőjét táncoltassam, küldi h menjen már bulizni nélküle

pár spanyollal egy locsolókannából iszok kétes eredetű alkoholt
IMÁDLAK




Póker, mit végre jó helyen fogok meg

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése