2015. április 13., hétfő

Este:
1 üveg bor
4 pohár sör
1 pálinka

Egyszer légy őszinte!


Póker:
+30% ROI.
Ha nem értesz hozzá is látod, hogy jó.


Ittam és ahogy kinézz, a hetem ebből fog állni.  Bármennyire ellenzem, ide jutottam.
Hotelben ittam le magam, egy üzleti vendég ekkor érkezett és kiröhögött... aztán ennyire se volt még folyékony angolom...
A lehető legjobb emberek vesznek körül, csak valahol elmegyek...

Tavalyi Kolik szépe verseny első helyezettével kezdtem az ivást, gondoltad volna? ;)
Igen, szép, de egy üveg bor után se volt még alattam és olyan szinten kattantam, hogy robbantam...

Mi az, hogy nem?
Mi az, hogy nem nyög még?
Mi az, hogy van még rajta?
Mi az , hogy ő nem?
Mi az, hogy nekem nem?
Mi az, hogy mellette ülök?
Mi az, hogy irányít?

Mellette, szobatársa az ismert kézis lány, kivel egy oda vakkantott " Viki, gyere szakestre !" is jobban éreztem a szikrát, pedig életemben nem bézslétem vele.
Akkor rákérdezel, mi a faszom van?

Hotelbe érve étteremvezető:

"Iszunk valamiit"
"Mindent"
"Bármit, nyugodtan!"

Kiakadva hívtam 2-őt, tali fixálva.
A tökéletes seggű, ki legjobbjával kavarva ne szól hozzám azóta.
A szolid sportos, ki nem akar barátot:
"Hát ha randira gondolsz akkor nem akarok találkozni"
"Ez biztos, hogy nem randi!"

Nők?

Égek.
3 0-24FB és 2FB mellett érzem magam rosszul. Ha nem lettem volna fenn, kezem tenném össze.
Most?
Jobbat! Jobbat! Jobbat!
A faszom egom visz, húzz. Húzna! 
2 hete abból áll a napom, hogy elemzek, nézek, figyelek, mit hogyan régen, most hol és mikor. Próbálnám vissza hozni.
Érzem én, csak variancia, semmi más. Csak csináld, nyomd, húzd a Vikit és hozni fogja a Bianka .
Képlet megvan, akkor már sok nem kell. Csak nyitok, nyitok,nyitok.

Szakest.

Főszervezőnek tettek és utóbbi évek legnehezebbjét adták...
Énekesek, helyszín, támogató, fotós lemondta időközben.
Ja, old meg! Költségvetés is pozitívban zárjon ....
Egyszer jutok el odáig, de részeg leszek.
Kösz
MÁR A TÁNCOSOK IS


Ez még csak az eleje, nem a vége!



Mert az egod tesz tönkre, senki más nincs ellened!
Mikor beköltöztél 2 éve, örültél, hogy voltak ismerőseid.
Mikor először vittél ismeretlen lányt a Gulya-dombra, dübörgött a szíved, a hatalmas mellek láttán még rosszul is lettél.
Mikor először jöttek a szobádba, ziháltál és kapkodtad a levegőt.
Mikor először fogadtál vendéget, már lent ki voltál.
Mikor először dugtál koliban, imádtad!

MA?

Röpke rutin és sablon végig.
Mi a faszt élveznél rajta?

Egy rohadt superior szálloda recepcióján ülök, tele kamerákkal, mégis részegre iszom magam... ha itt se érzek korlátokat, akkor hol a faszba???



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése