2015. április 17., péntek

áttörések

SZIA 33! 
JÖTTÉL ÉS ÜDVÖSÍTETTÉL!

KEDD
Csak menjek át, csak beszélünk.
Csak igyunk valamit, csak van nálam 1,5 liter vodka, ne igyuk meg, de hát kezdjük el.
Csak még még, és még egyet.
Menjünk születésnapi házibuliba, nem baj, hogy nem ismered az Ágit, nem lesz gond, gyere.
Csak keverjünk valamit!
Csak igyunk még egyet!
Csak igyak veled!
Csak ne legyek bunkó, veled is igyak!
Csak kutyát ne etessétek lécci!
Csak gyere fel velünk, nem kell bejönni!
Csak nézzünk be, aztán majd haza mész!
Csak innánk valamit itt is? ;)

Csak mentem és új emberek
Csak ittam és a Tfreezout mosolyog rám, nevet.
Csak csipszet és keksszel pitiztettem a kutyát.
Csak jegy nélkül mentem és jöttem.
Csak tele volt ismerőssel.
Csak észrevettem, hogy közel 3 óra alatt a buliban olyan akadályokat vetettem le, melyeket józanul a társadalmilag totálisan korlátozott világban hiába döntögettem.
Ők jöttek és nyitottak, kikre nem számíttattam.

Folyt a sör, folyt a game, számlálhatatlan.
Csapat pecsétesek találtak meg, és nappali néma nők.

CSÜTÖRTÖK

Csapat buli.
Sörre mentem, mást kaptam.
Annyira tele a kocsma, hogy kint többen álltak, mint lent.
Nonból hozom a piát, közben jönnek. találnak és vegyülök.
Hajnalban eldöntöttem, hogy egyedül ma nem.
4-kor 33-tól jöttem el és boldogultam haza.
10-kor pedig már sportnapon kivonulva szervező és küldöttként voltam, de rájátszott még egy HARIBO maci is.

Mert van amikor nagyon sajnálsz valakit, de rohadtul megakarod kúrni közben




Szerdán úgy estem be délben ZH-ra, hogy pecsétes volt még a fejem is, karom végig fekete...
Furcsán néztek és kérdeztek.
Persze munkatárs volt ki vizsgáztatott, és hozzám beszélt végig.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése