2015. március 29., vasárnap

F.E.A.R. 31.

Rettegés
Félelem


Szia 31!
Hát helló, exmunkatárs. Lehet éljenezni vagy letörni. Ki mit akar.
Délre rendelésre jott FB, magassarkú és combfix.
Délutánra jött SZIA 31! Majd utána:

Most amúgy mivan?
mi lenne
Most így mi összejöttünk?
ez is egy agytrösz 
És írni fogsz majd vagy én írjak?
legjobb lenne, ha egyik se
Ez olyan fura nekem!
neked
Nem csináltam még ilyet!
nekem rutin
Zavarban vagyok!
lassan már én is

Este egy másik jött át.

Kurva nehéz minden csaj után takarítani.



Rettegek...
Hullámvasutat játszok, kötelek nélkül.

Senkinek sem kötelessége, hogy nagy ember legyen, már az is nagyon szép, ha valaki ember tud lenni.
Nem ment.

Nincs, becsüld meg hát, ha van
Ha van, ne engedd
Engeded, bedől
Hiszed, de kiderül
Csak mert sok a piros szám?
Csak mert csipogást hallasz?
Csak mert rezeg?
Értéke semmi
Láttatott hatalom
Várt látsz,
Pincéből .
Mert elment az idő feletted,
de se nem vetted észre,
se alkalmazkodni nem tudsz hozzá.
Nézed, nézed,
hiába, nem irányítasz.

1. Biztos a tesója
2. Ő lehet az unokatesó
3. Testvér kettő
4. Az isten bassza meg , úgy se jegyzem meg!


AZ EMBER ÉSZRE VESZI A SZÁNDÉKOT ÉS LETÖR.
-GOETHE


Baktatok a fejemet a sok gondolatom súlya húzza
Váltanék meg segítenék újra meg újra
Hogy ráérezz törődj másokkal az utad göröngyös
Ne lökd el aki veled van ne legyél közömbös.


Szobatársam az igazi antiszoc lúzer.
4 hét és képbe jött egy költözés, persze egy naturál szoc god hoz, miért ne...


Meghívott már egy nő piára?
Ok.
7végére egyik FB-m kivett nekem egy két szobás apartmant és este éttermi vacsival várt.
Még kérdés?






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése