2015. március 9., hétfő

Egyetemi rendezvény

Hol szervező vagyok
Hova nők tömege jön
Elsőnél még remegő gondolatokkal nyitottam,
Régen volt már h ismeretlent nyitottam...
Túl rég....
Másodiknál spontán privát edzést csináltunk rögtön.
Harmadik már ment.
Mintha meg lenne írva.
"Gyere állj fel milyen magasak vagyunk"
"Ennyire még azért ne"
"Kiütnélek , ha leitatnálak előtte"
Laza szöveg, laza erkölcs.
Végén fentről integet...
Coool
Hogyan tovább, hova tovább. Ez kell?
Ez?
Újabb nő, újabb szöveg
Újabb dugások


Újabb kihívás, tesi igazgató:
"Tamás, csütörtökön tárgyalásom lesz Pesten, tudnád vinni a gyakorlati órámat?"
"Testnevelés és alakformálás?"  

-> 18 20-22 éves lány jár rá
"Igen"
"Igen"
"... és ha a pulzusmérő óra nem megy, akkor a pánt két szélét ujjal lekell fogni, vigyázzon Tamás, nem rámarkolni a mellekre, a pánt két szélét lefogni!"

11-en jelentek meg, ebből 5 lányhoz szólni se mernek.
Kezdeti zavarok, majd felveszem a ritmust. Mindenki csinálja amit kell, nem beszélek, utasítok. Persze társaság egy része jó pofizik nekem.
Óra után 2 órával már az egyik jelöl is...
Itt elindult 3 game, de vajon ki jut el előbb az ágyig?!

De sok lány fog még sírni!  




Hogy miért vagy sikertelen?
Már előre eldöntöd, azelőtt, hogy tapasztalnál.





Hogy dugsz ennyit?
Sokat futtatok!
Honnan van ennyi?
Ahol vagyok onnan húzok! 2 munkahely, egy kollégium, egyetemi órák, edzések, főzés közben a konyhában, néha a lépcső fordulóban is megpróbálok behúzni egyet. Van amikor meglátok egyet és bemegyek utána egy órára, csak azért, hogy hozzá szóljak és elküldjön, vagy ERRE vagy ARRA.
Aki azt mondja sokat nyit, az hazudik. Én daygame nélkül is többet nyitok egy héten, mint ők. Ehhez értek, látom a lehetőségeket, mindenhol. Látom a helyzetet és élesedik, én csak rámegyek és néha fura szituációban találom magam.
Fura szituáció?
Mint amikor egy lányoknak tartott dance aerobicon találom magam hirtelen. 80 lány, kinevetett  az összes, de tudod, a legjobb befektetésem volt az a pár óra.
Biztos értesz a kommunikációhoz akkor!
Faszt értek, elemzéshez értek. Reagálásból tudom merre kell ledumálni a csajt. Vakon sémákat tolom neki és reakcióból tudom merre menjek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése