2014. október 6., hétfő

pár szösz:




Nem, nem véletlen,
forrt, 
hol lerúgtak, másztam.
Hol veszik,
ott építem 
Mert amikor 60 után 70-et kellene
én 80-at dobok.
Az emberek mostanában csak beszélnek,
És meglepődnek ha valaki meg is teszi.

A múltból egy videó, felkavar. 
Kell, akarom, de nem ez a cél.

Heads I Win Tails You Lose felfogás



Amikor pultból lopom filcet, és egy akkor megismert gyönyörűség kezére vésem fel a számomat... Akkor élek igazán. 
Nem tőlük jön, nem. Félelemből, amikor a másik meglát. 



"Miért kiabálnak az emberek, amikor idegesek egymásra?"
 "Mikor két ember mérges egymásra a lelkük eltávolodik egymástól. Hogy leküzdjék ezt a távolságot kiabálniuk kell, hogy meghallják egymást."



Suttyóból ember, lettem, 
de csak végén, egyetem átvett, 
hol helyem nem lenne, de kijátszottam, 
csoda, 
túl gyenge


Tudod amikor nincs pénzed még kajára se?
Nem? Nem tudod, én tudom.







Ő ki mindig nyögött:
"Jól van Gábor, később vissza hívlak...
Szeretlek!"
Közben arcát simogatom hátulról és az ölembe ugrik ölelve


"Ha balul üt ki valami ,az ne gátoljon az élet összes többi dolgának élvezetében!"
Legfontosabb, amit tanultam...


A lehetetlen seggű:
Kis kurnivaló alakul.
Szépen, lassan, ahogy kell.
Felépít, majd visz.



Miért pont a gazdagok járnak snasz, átlagos ruhákban? A megoldás megválaszol még 100 nyitott kérdést a nőkkel.

Kibe fulladni akarok:
"Soha nem fogok lemenni hozzád...
Ha akarsz valamit, akkor majd jössz te"

Hát ebből lett:

"8-ra ér be a vonatom, de nem muszáj felkelned ilyen korán, mondj egy utcát és megoldom, utána vissza is feküdhetsz, esküszöm!"
Akkor ki is ért a nőkhöz?


Kérdem, vagyon?
Olasz autó? Villa? Ámítás!
Lehetőség, hogy megtapasztald az élet teljességét. 

Perverz-e?
Háton spárgába nyújt a 20-as csaj aki 16-nak nézz ki, de azóta megakarom dugni...




Végig élveztem, nem úgy mint ők, kik közben is feszülten elemeztek.

Elbukni könnyű
Ha egy picit lassúb vagy gyorsabb vagy, már nem kapod el a labdát.  



A legnagyobb erősség, ha pontosan tudod ki vagy. Te tudod?

"A nagyság ára a felelősség!"

Kis kék. Aha. Felét adják:
"Ezt vedd be 1 órával előtte!"

Város, kocsma, piára a nő hív meg, közben mosdóban kapkodom a pirulát amit negyedeltem.
Szobán 1 óra múlva és a kis kék pirulának a felének a negyede hatásba lépett, de milyenbe...

1,5 órás maraton, és egy segg szüzesség elvesztése. Az izzadás, a nyögés, közben már sokszor azt se tudtam, hogy seggbe dugom vagy punciba. Fáradok, karom bedurranva, mint a legkeményebb edzésen, vérben telítődik és csak rángatom vele a csajt. Rángatom a testét farkamra, fojtom a torkát, ütöm a seggét. Ki-be, ki-be, megállunk inni, majd ki-be, seggbe be, seggből ki, át a másikba, a másikba, váltogatom és remélem, hogy nem szarja össze magát.
Nagy takarítás és a társadalomban elfogadott küllem felvétele.

"Mennyire durva, hogy akkor mentem el, amikor a seggemben voltál!!!"
(kibe fulladni akarok, ámen neked)



A valóságot az elváráshoz igazítják. Ha nem keresnek havi 300K-t, akkor legalább nézzenek ki úgy, mintha keresnének.

Aki felett kontrollal bírsz,..   szép mondat, hány nő nyögött miatta már...





Ha jön a vég, még mindig magam fogom háttérbe helyezni?
Kicsit gáz, de...
Igen, pont ma...
Nem tudtam, hogy miért...
Kellett... 
oda kellett mennem
TRX, vonzott...
Ott voltam és addig nem tudtam, amíg...
Amíg rám nem nézett... 
onnantól kezdve tudtam, 
hogy ő a VÉG.



kicsit elvont, hogy a bevált PUA 5-10 -es skálát feladva egy jó ideje perszonifikációként említem őket, felemelve a szó erejéig  






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése