2014. október 13., hétfő








Boldogságot vennék
Szólj, ha van eladó
Akciós nem kell




Hazudni és megaláztatni...

De meddig én és meddig ő



One More Night,
a zene, mely felszólal,
emlék, mely előtőr
a lány, kinek nem kellett volna mennie!


"...sőt, ő már nő!"

"De hát te is az vagy!"


sörpog, hol egyetem krémje
2 csaj pullol fel
folyik a viszki
egyetemi buli
vonszolás
2 ingyen pia
cetlik
pénzem nincs mellé sörre
wc ajtó van fejben
tánc
csodanő
fel fel
pörgetem, forgatom


" mindig sokat beszelek de..... mit szeretnek ? ink arra valaszolnek mit nem szeretnek? Nekem is nagyon jo volt.... sooot ha ragondolok.... de nem akarom h azt erezzem h hianyzol es veled lennek es h mikor fogsz mar irni .. mert az nagyon nem jo"
Akibe fulladnék


"És akkor te hány éves is vagy? "
"Nagyon sokat segítettél!"
"Nem jössz te is velünk?"
Kihez közöm sincs


"November első hétvégéje jó nekem,
de csak akkor megyek, ha tiszteletben tartod, hogy barátom van"

"Nem tudom tiszteletben tartani"
"Akkor nem megyek"
"Ne szarakodj már!"
"Tartsd tiszteletben"
"Max megpróbálom"
"Oké, még pontosítsunk előtte"
Ki túl rég volt, hogy újra ne legyen






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése