2013. november 8., péntek





Semmi gond, a hülyék nem csinálnak B tervet, vagy rendelkeznek elméleti síkon eggyel.
Az, hogy neked van, és kis túlzással is teljesen precíz, alapokkal széttűzdelt, az nem baj.
B terv: Visszapörgetni 2 FBt, majd újabb 2 őt behúzni, ezzel párhuzamosan a REMEMBER PROJECT kezdetét veszi, hol visszahozom a listámat, hogy pipálhasssak, hisz pipálhatnékom van.





Remember #2

P. Reg.

Emlékszem, bár lassan nagy dolog ez már, de még meg van.
Igen, ismerős születésnapja, születésnapja másik városba, másik városba barátnőivel. kb 12 csaj, 5 srác. Az arányok elosztottak és az első 1 órában letisztult a helyzet is .
Nekem mindig ! 1 ! , vagyis egy stratégiám van ilyen helyzetekben, szockörre, főleg ha ismeretlen. Egyszerűen leszarok mindenkit, és jól érzem magam magammal is akár. Hamar meglátszik a srácokon, hogy görcsölnek

Pince. Csocsó, pia , csocsó, fényképek hada, pia, pia , csocsó, pia, pia. Talán az egyetlen alkalom amikor annyit ittam és olyan hőfokon hirtelen, illetve rövid időn belül, hogy annak ellenére hánytam ki, hogy teljesen színjózan voltam. Hmmmmmm
Szóval WC-re hivatkozva, utána lassú a liftre hivatkozva lépcsőn indultam felfele, hol kb a másodikon már ki si jött… Kis szépítkezés utána a fürdőben és le újra.
Szar helyre mentünk, sör is drága volt, de ott már valami elindult. De csak ahogy szokott, pont indulásra készen álltunk, ő mellém kerül, én mellé, szem, arc, orr, igen. Telefonját babrálva, valahogy szóbahozta, hogy jó lenne ha tudnám a számát, mert ő később jön és akkor ez így okébb lenne. Aha. Nem akartam tudni a számát, semmi logika nem volt benne már akkor sem. Megadta, beírta
Szórakozóhelyre érve persze a taxi fizetése rám hárult, mely azóta se és az előtt se történt még meg egyszer sem érdekes mód.
Benn iszonyat energiára kapcsoltam, amikor megláttam, hogy alsó részen egy komplett kis ketrec van tánchoz, és hogy ezt erőszertetettel használják a lányok oda lenn…
Teljesen coool. A lány is jött valamivel később, egy másik csajjal táncoltak, nem kurvásan, de geci kívánósan. Igen, oda, én, miért ne . Tudom.
Játszották a hülye ’ mi testvérek vagyunk’ szöveget pultnál. Erre vmi gáz srác oda jön hozzánk, elkezd dumálni csajokkal, majd a csajok érezhetően koptatják. Rögtön, igen, jött, ötlet. Mondtam rögtön nekik, hogy nekem meg ő a testvérem, hasonlítunk??? A srác nem csak frusztrált volt, gyökér, hanem még idióta is, elkezdte magyarázni, hogy ő aztán nem is ismer… hogy lehet ilyen sötét valaki…
Húztam, fogtam, döntöttem. Volt az már plusz 18 as tánc is, mire kötekedően, direkt sompolyogva kötözködött, próbált dominálni. Mindig , ha jó vagy, mindig van egy ilyen része, ezt állítólag shit tesztnek hívják páran, kik könyvből és könyv felett élnek.
„Na , nem csajozol? „
„ Azt akarod, hogy hagyjalak itt és csajozzak?”
„ Nem akarom, hogy miattam ne tudj…”
„ „
„ Na menj, nem tartalak fel”
„ Majd jövök”

Kihívás. IMÁDOM őket. Azt hiszi bukom, azt hiszi én is olyan vagyok, de közben élveztem, de csak mert már a csocsónál és előző sörözőben én megcsináltam a B tervemet az nap estére. Nem is táncolt messze az én B tervem tőlünk, rögtön oda mentem, sejtelmesen suttogtam fülébe – hinnéd h imádják? nem, nem az akinek csinálod, mert ő megveszik érte, hanem a másik, ki irigykedve nézi. Majd tánc, tánc, tánc. 45 perc múlva vissza mentem az első jelölthöz. Szóvá is tette, hogy meddig elmentem meg csajoztam.
„ Aha”

Tovább melegedtünk. Már nagyon, már nagyon közel, már ott, olyan segge csak annak van, akinek tökéletes, de nem sportol. Szét voltam tőle, csak attól, így markoltam.  Aha, de itt jött az izgalom. Elég hirtelen ellökött, elnézett, mentem vissza, megint ellökött, elfordult, mentem volna megint, de erre egy jó 3-4 magasabb 65x nagyobb kigyúrt tag jött köré és vitték fel. Gondoltam milyen alfa lenne már felmenni és tovább adni. Kis idő múlva felmentem és ott ült egyedül asztalnál, gondoltam is , hogy túl könnyű. Leültem, visszafogott, nyugodt, ijedt volt . 2 perc és jöttek a srácok megint. Én felkészültem, mindenre, agyon vernek, kidobnak, bármi. Semmi, egy faszkalap megjegyzéssel otthagytak a nyakláncomra.
Akár még a másik csaj mondta, hogy aludjak nála, menjek hozzá, de haverokkal voltam, őket pedig nem hagytam volna ott amikor én hívtam el mindet. Mondta, hogy keressem, de nem tettem. 



H kondi
K evezés
CS evezés
P ergo


Kedden eljött a kedvencem, hirtelen bejelentett, előre nem közölt, így több trükköt kihagyva kellett lehúznom a 2000 méteres ergométer felmérőt 
 7:57   pocsék




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése