2013. február 17., vasárnap

Te piszkosul mocskos mazlista....te.
Én állítom, hogy a puaban a szerencse faktor a LEGFONTOSABB, es ezt tapasztalom is. Olyan nokkel zar osssze, rak egy csoportba az egyetem, akiket WhiteAngelben szinpadon , fizetett lanyke t latok.

Erteni kell a jo helyezkedeshez is.


Mai egyetem: 1 2 3 4 5 uj HB...
Ujabb eselyes jeloltek, kapcsolati szalak.

A szockorom teljesen körbe ér. Barhonnan , barhogyan nezzuk.

A meglepetes, a kis EM. Akkora lazasaggal jott, velemenye szerint visszahuzodo, hogy rogton kihivta magat esetleges LTR jeloltnek.



Elso ergo edzes:

2000m - 8:30. 1:40 el redukalom es a hajoban vagyok!









Kis modell:

Ne , nem szabad
Nem
Hagy abba, álj már le!
Le is áltam
Ne ne ne ne


Szerintem 1 - 0 nekem


A kismodell immár a 22. nő, gratulálok! Nyereménye egy újabb FB.

Így már korommal egyenlő a számom, ami még tavaly elképzelhetetlen volt, hogy felhúzzam, most idén +10 rá is fog menni mire odaérünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése