2013. január 1., kedd

27.12-03.01.
7 nap 6 dugás - 3 lány 








19, avagy egy hijan 20.
Kis19esbarna igazoloan szockor generalta nekem le es adta oda.
Mar-mar a 4.ik szoc kor altal begeneralt FCm az elmult 2-3 honapban.


Kezd ki rajzolódni:

Most elmesélem hogyan *****am meg az anyátokat!

Szilveszteri csoda előtt egy laza Kékestetői síelés.




Szilveszterre minden kételyem elillant a bűnbe eséstől. Az út csak annyira volt kiszámítható kocsival, hogy csoda, hogy felértünk. Legelső srác már elveszett, második már késett, majd megcsináltuk a bulit, egy geci unalmas kan bulira...
2 órán belül viszont a legjobb alapozás volt ahol valaha voltam! Minden volt!

Egy FFB, egy FC és egy SC.
Egy szőke, egy barna és egy barna.

 
 
Amikora kétség belépett, még-még röhögve fogadtam, üdvözöltem mint új ismerőst. Flegmán vágta vissza, hogy már találkoztunk. Ok, majd otthagytam.
Majd egyszer kétség kétségkívül kétségesen egyedül itta kétséges tisztaságú italát, én kétségtelenül kétséghez léptem és készségesen itattam magunkkal egy shotot.
Kétség hosszút kért, és kétségtelenül az utolsó peszgőt nyitottam ki, ami kétséges volt, így kétséget bevittem az üres szobába, hogy kétségtelenül csak én és kétség igyuk meg. Kétségem sem volt kétség kétségtelen tettéről, mivel kétségesen ilyen pillanatban kétséges agyam megállt. Kétséggel kétségtelenül 1 másodperc alatt egymásnak estünk... Kétséges időtartalom és a többiek kétségtelen távozása után kétségesen jól, kétség már hiba volt.
Hiba hibátlanul hibátlan volt az este többi részében és hibátlanul megbeszéltem hibával a hibánkat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése