2012. november 18., vasárnap

Kihegyezve jobban a nőkre:


1hónapos FBm dobott.
Teljes mértékben jogosan, olyat tettem amiért ez még a legkevesebb volt, még én örülhetek.

ha pálinkát iszok akkor hank moodyra iszom magam, ami fura módiszonyatosan vonzó a nők számára, de kivel éppen vagyok, azt megölöm

FB-m közben már szockör dobott egy csajt nekem. Én elkaptam és most vele vagyok. lő FBvé 2 héten belül

Hosztesz csaj erősen jön, FB avatás 2 héten belül, first K szerdán.

az önkéntes munka nem azt jelenti, hogy nem kapsz fizetést, illetve térítést a dolgokba vitt energiáddal szemben, hanem azt jelenti, hogy SOKKAL többet kapsz, mint a fizetés. kérdés h kitudod e fizettetni v nem.
én kitudom...


Kis szőke alakul
FFBvé lesz.

sokszor nagyobb szükségem van FFBre...

Szőke FB
Már már túlságosan elhanyagolom a saját FBm. beiktattam egy hatalmas eszkalációt irányában amit azzal preferálok saját magamnak, hogy DHVvá teszem

Pesti FFB
Muszáj látnom

Magic girl
Egyre többet beszélünk. Megbesézlve egy keddi sörözés v buli. Sörözés jobb lenne, leprezentálni jobban tudom magam, illetve buliban ott lenne leendő FBm, illletve a mostani keddet nem szokásosan fogom megcisnálni.



Beléptem egy olyan állandó statebe amit szockörömnek kösöznhetek, hogy legenerálódik a nő nekem. Egyre jobban nem tudom elhinni, hogyan is gondolhattam valaha is, hogy ha szeretnék egy nőt, akkor nem kapom meg.



fizikai szintem szar
anyagi jellegű szinten szar
szociális szintem fenn

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése