2012. november 1., csütörtök

Halloween



DIVATLAP DHV KÉP FACEBOOKRA!

ÓRA
ING
MOBIL






Halloween

3 targettel megbeszélve h bulizunk
1 kiesett más hely miatt

1-nek a barátjőnőnél voltam túl közvetlen:

Mi újság veled K? - iszonyat erős kinóval
Az érdekel vlem mi van v B vel?
Az h VELED mi van, ha B érdekel majd megkérdezem őt! - kicsit hangosabb hangnemben produkálva mindezt

1 aki kedvesen eg ymásik helyen fogadott de nem olyan állapotban voltam amilyet az eseméyn megilletett volna:

De mit akarsz tőlem? Nem tudok kiigazodni rajtad. Kapcsolatot akarsz?
EZ nem fészbuk téma, ne itt beszéljük már meg!  -  és mellette ültem
Nálad alszok!
Nem tudsz, a N alszik nálam.
MIért? Letesszük földre, nekem mindegy, én veled alszok!
Mondom nem tudsz, majd máskor!
Máskor? Jólvan, szeirntem megyek.
És még ilyen bunkón nem léptem le sehonnan sem.


Közben target hiányra nem foghatóan de behúztam egyet zárással. Kicsit matrica, féltékeny volt mindnekire akivel beszéltem, igaz csak csajok voltak.

Legvégén egy ismerős régi target elköszönésénél pedig egy félcsók benne volt.


Ezennel erős elgondolkodás mellett lehetséget opciónak érzem azt, hogy feladjam ezt a kimerítő target a targeten dolgot. Elkezdek leszámolni velük, mert lehetetlen bírni a tempót. Visszaveszek és 1 teljesen új független személyiségbe fektetem energiáimat. Mivel így csak pocsékolom erre-arra, igyekszek logisztikailag rendet tartani, de nem lehet. Mindegyik panaszkodik h nem találkozunk, amikor meg akarok nem ér rá. Öszpontosítani 1-re, mellette ergon 2000-en 7perc alá menni, így bekerülve a top10 hajóba, és mehetek versenyezni is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése