2012. március 4., vasárnap

Miután 3 csajbol nullaztam magam, ideje eldönteni mi is van, mit akarok, mit vagyok hajlandó érte tenni, merre megyek, mi a cél, és nem is csak csaj terén, hanem mindenben. Aztsem tudom h azt tanulom e amit akarok, munkámmal nagyon bajban vagyok, akarom e csinálni, felaldozhatom e avagy nem. Egyes csaj ugynezz ki kapcsolatba ment, pedig iszonyatosan aranyos, tuti befutó lenne, nem is az h nagyon jó csaj, hanem mert osszegsegben eletvitelben pont az ami kell. Ketteske, kapcsolatot akar egy tíz evvel idosebbel, hat jó , hajrá, így nem is kapható sajnos. Harmadik, róla nem beszélek, faj. Ő az egyetlenlen akivel tényleg akartam lenni és megszerettem. Próbálok orientalodni iskola fele, szockorozni, megyek be koliba, ismerkszem. Van egy lány, szőke, iszonyatos kisugárzással, meg esélyes is, csak kérő kellene hozza meg. Azt is próbálok. De ilyenkor út vissza h csak csajokat ismerek.:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése