2018. szeptember 30., vasárnap

"És te keresel valakit?"
"Mindenki keres, én is. De megvagyok egyedül"
"De azért már jó lenne valaki, nem?"
"Nekem van egy tök jó életem. Nem tömne be lyukat. Ő lenne az extra hab. Persze, jó lenne, de ilyen boldog még sose voltam."




Bár amikor meglátom...
Nem azt mondom, hogy fáj.
Jó volt, meg volt, ez a szép benne, hogy vége.
Ő egykoron nagyon akarta, én meg...
Ha tudom?
Nem tudom.
Ő , mint én.
Fog, ad, mutat, elenged.
Ilyen lenne ez?
Annyi mindent nem láttam még...
Annyi mindent nem mondtam még...
Tennék, mit nem, ha egy napra újra vele,
mert benne volt akkora, amekkora elindít.
Benne van akkor, amekkora kell,
hol mellette nem kékben vagyok,
hol végre én vagyok.

Mert annyi minden jöhet még, az nyer, ki az új esély kapuján kisétál


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése