2018. április 21., szombat

BBBBBBBBAAAAAAAMMMMMMMMMM
45, mizu

mesélhetsz!
Szép kislány, szép 23 éves, szép pesti, szép motivált. Mindent tud, nincs elveszve. Elküldött de nem volt ilyen opció.
Jött fel szó nélkül, dugtam kérdés nélkül. KURVA JÓ VOLT

Kösz!
Legyek buzi?
Magamat találtam meg. Ekkora életszeretete, ekkora ambíció, ilyen akarat vágy nincs másban. Csak ennyi? Ja nem, hasonló szar van ott is. Folyamatosan ír, küld, hív. Már közös dolgaink vannak.
Mi lesz ebből? Tudjuk , hogy semmi...

Szemedbe nézek és csillog az élet, napsütéssel szeretlek téged


Mellette kiteljesülök,
még csak pár hete, hogy mondta,
menjek , csináljam és meglesz,
s meglett.
Meg lett és azóta más is.
Hamarosan jön, jön mi rég várat,
rég, mert nem feleltem meg h enyém legyen,
de most átléptem és jön,
alkar.

Munka?
"Nagyon örülök, hogy az első akadályt így megugrottad a menedzsernél, nála ez kritikus. Én tudtam, hogy ez neked való, sőt. Lassan ideje lenne elbeszélgetnünk már most arról, hogy te milyen irányba tervezel menni. Eldöntheted, hogy maradsz a kis vicces srác vagy elindulunk egy tudatos irányba. A te döntésed, de én érzem rajtad, hogy van benned vezetői képesség és én kitudom belőled hozni. Ha te is szeretnéd, akkor én elérem veled."

HOP , mi ? hop

s teszel mindenkiért, adsz mindenkinek és várod már a karmát,
s mikor jön és látszat, még nem sejted , h ismeretlen adja vissza és nem akinek kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése