2018. február 20., kedd

"Megváltoztak az idők”.

Schwarzenegger amikor California kormányzója volt, egy hotel azt mondta neki, ide bármikor jöhet, mindig lesz egy szoba számára, ahol vendégül látják majd.

Úgy tünik, azt elfelejtették hozzátenni, hogy az ajánlat csak befolyásos kormányzóként érvényes, mivel mikor ellátogatott a hotelbe - immár volt kormányzóként, a hízelgő ajánlat mégsem élt.

Szóval Arnold fogott egy hálózsákot és leheveredett a szobra alá, hogy mindenkit emlékeztessen - nem maradsz örökké az, akinek most érzed magad. Az emberek barátságosak, amikor fontos vagy számukra, de ha már nem szolgálod az előnyüket, nem törődnek veled többé.

“Mikor fontos ember voltam, az emberek mindig udvaroltak nekem, de miután elvesztettem ezt a pozíciómat, elfeledkeztek rólam és nem tartották be az ígéreteiket. Ne bízz a pozíciódban, vagy a vagyonodban, sem az erődben vagy az intelligenciádban, nem tartanak örökké.”

Én sem felejtettem el honnan jöttem, és minden egyes nap eszemben van, hogy ahogyan a csúcsra jutottam, ennek ugyanolyan gyorsasággal bármikor vége is lehet. Ha így lesz nem mondom hogy nem fog fájni, de legalább nem fog váratlanul érni.

Mert semmi nem tart örökké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése