2017. március 17., péntek

Az élet hozott
szenvedély vitt
szakestem volt
s lett a múlt
hirtelen mindeki engem
kicsit elhomályosított
de vitttem
kiszemeltemmel ittam
mert ő bírja és hozza
aztán hazavitték hányva
saját ott volt, de nem beszeltünk
inkább mással
s más hajtott rám
régi ismerős, de jól esik
jegyes akart, s kapott végén
közben kis órárajárós
" csináljunk olyat, ami reggel kínos lesz a kávéhoz"
" 2 szobás lakásom van és egyedül élek"
" az se baj ha kicsit kínos csak"
" 3,5 éves kapcsolatom van, nem biztos h bele férne"
" 3,5 évbe pontosan ez fér bele"




s mit csinál gyenge ember?
jön és becéz,
mi a helyzet "ádámka", mer hiszi
hogy így felettem lesz
vagy közelebb
vagyok olyan úr, h leszarom

Közben szakítás, FB1 dobott,
mondván h neki ez már sok,
ő csak engem akar, csak vele legyek,
de tudja, h nem lesz így, s
ezért hagyjuk, neki már nem jó
s ő is tudta kivagyok ,
még mielőtt egy konyhában megdugtam
elmondta, elmesélte
rég tudta, akarta h együtt legyünk, már mióta
s lett ő is múlt
mint most minden

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése