2015. október 10., szombat

Kis kínaiak nézegetnek, tortát nyújtanak
Német lány követ, böszme, de persze dugnám 
Amikor megváltoztattam a "lencsém", már nem kínként élem meg a napokat, 
hanem jól érzem magam, mert egyre közelebb kerülök a világomhoz. 

Sose tanulsz annyit puától, mint az élettől.
"Úgy halottam, hogy mindig mással vagy"
"Persze, én örülnék, ha minden nap mást dugnék" 

Cigány alfa véletlen válasza 
Azóta is ezt használom, 
kár, hogy pár héttel később a kocsmában agyon akartak verni... 



"Amúgy jól teszed, sokszor kell átgondolni a dolgokat és valóban lehet találni mindenben pozitívumot
szerintem érdemes lenne ráfeküdnöd a pókerre komolyabban
sikerült szereznem lehetőséget is neked egy backing csoporthoz, de ahhoz fel kell még hoznom a szintedet, a te munkabírásoddal pedig szerintem nagyon sokra viheted"

egyenes út a NE MOND KI A CSAPAT NEVÉT backing csoportba? 
felvillanyozott, de nem hiszem el. 

annyit szopattak már, hogy mindenben kételkedek

Új FB jelölt sztyúárdesz lesz. 3 hónap suli, és féláron repkedek vele.

2hó Németország, hol összetiportak:
1hét lábfájás
3hét mosogatás
4hétig szerelem illúziója fesztiválosba, ki becéz
8 hét pincérkedés
német búcsú:

vietnami sört hoz, húzza kezem
thomas, never see you again

we never
int és megy aludni
magyar pultos lány megsirat
kijön összes magyar kocsihoz, legjobbak egy jim beam-et adnak, LEGJOBB MUNKATÁRS ráírva
utolsó nap pedig dől össze otthon minden, szobatárs ko, szoc élet -lvl50 
3fb t csináltam meg innen otthon

inkább megmondom az embereknek mit csináljanak, mert ha maguk dönthetnek , nem tudnak
hülyék hozzá
goji bogyó csoda bogyó

mert gyújtottam már fel a konyhámat
jöttek már futva tűzoltók
mert basztam már be úgy h összeszartam magam



"Nem az élet kemény, te vagy csicska"


Lány, ki 3 éve szakvezető,
kér tőlem engedélyt, had jöjjön ingyen be barátja szakestre...
HÖK elnök jön, vicces, "5en jók vagyunk így?"
és nem kérek belépőt
piát vesznek és kínálják


 ott voltam
első nap, első óra
2 lány, megláttam rést
és semmi....
láttam a kibaszott rést, és nem cselekedtem
elgondolkoztam
változtatnom kell
GT? ok miért nem mehetek, borzalmas
változnom kell
eltudom viselni ha nincs happy end, csak mostanában én baszom el
pontról pontra
átveszem egészet,
fesztivál szerelem ír,
nem viszem túlzásba választ
ugródeszka
ugródeszkák mindenhol

új szobatársat paterolom
nem kérdés h megy, mennie kell

mert maximalizálni akarok mindent
mert tudom h lehet
és nem elégszem meg
de ezért sose kapom meg
amit akarok

éri-e, meg?


S mi lesz a társadalommal?
Átalakul, radikalizál. Lassan, biztosan eljön:
3 pont, mely ítél, megítél.
Külső
Pénz
Kvalifikáció
Ezekben fogják mérni az embert, bárhol, bármit is akar.


Első miskolc, első hét
jönnek a dolgok, égnek a füvek
vasárnapi KO este, mikor lánnyal jövök,
ki ágyaz és hagy
hétfő kis bor, csússzon
kedd egyetemi buli, szinte kötelező, mi szarnak indul oltári lesz
lány kiről nem veszem le szemem feljön velem,
szobatárs nyilvánosan álcáz
nem tudom megdugni....
szerda, mi laza slam poetry est,
s lesz szobatárs 2. helyezett
hol fesztiválos szerelmem rám nézz,
csak bámulom, léptek nélkül, exével állok
csütörtök mi gondokkal jön, egyetemi legnépszerűbb csapatjával vagyok
s, hagyom őket,
megyünk le kocsma, 2lánnyal közben összeszedünk egy mercist,
ki ott rak ki minket,
hol hagyom a lányt, jövök megyek
itt-ott, hop hop hop
majd hazahúznám, de ő húz
húz majd gyógyít,
teljesen kidőlök és mondom őszintén
" ne haragudj, nem tudlak megdugni, szarul vagyok"
nevet majd tovább
nyög s akarja,
megfogja farkam és kiröhög
s pofán verem
csattan és nézz
majd átkísér, s vissza
aludjunk együtt
"úgy alszunk, mint 2 szerelmes"
s fordulok
"ne, nekem úgy tetszik"
karolom és fogja kezem

fc finom célozgatások, hogy
milyen vagyok
mit tettem
mire számíthatsz
"Azt mondják vigyázni kell veled"
"Az biztos, hogy félni kell tőled"

"Tudom"


A kocsmatúra
királlyal mozgok,
kiről már esett a korona,
s ezért neki nagy vagyok
megyünk M-be, de minek
hol vezér van, s ki szobatárs volt és legjobb
kit imádok, segítek, hol tudom átbasz
kihasznál, mint oly sokan, és csinálja
míg le nem kurvaanyázom, hol elküld a faszba
mivel egész este szőkével vagyok,
ki király és vezér "nője", s kinéznek miatta
de szőke, kit nem akarok dugni, élvezi
élvezem

sorban állok, kaját várom, büfé 31/B
szőke lány, ki hambit kér, 
szólok,
oda,
azóta együtt eszünk, baszunk be
sorban állás közben ismertem meg, mert mit csinálnék közben? 







Jön a nap, 
Reggel 8 óra
BMW-ben Run Awayre eszmélek,
másnaposan albiavató miatt,
s tartunk Lengyelországba
nevetséges árú finlandia vodkával kezdünk, mi itthon nem megszokott
bevettük a várost, hol kurváknál ébredtem,
táncolnak neked és suttognak
hozzák a piát és magyaráznak
hol mádámot dugnám legjobban
 Kurváktól ki, buliba be
Koktél a kézbe, kistánc nagy tér
mozgok, de szinte esek
pia túl erős, s így adom havernak,
ki előveszi a hostel kulcsot és nekem bassza
"túl erős, idd már meg"
"nem bírod menj haza"

de mennék másikkal, kajáldába jukadunk ki, hol pizzát kérek, 
de dürüm lett, vagy bármi más arab
majd kocc és 3an haza,
1 órát sétálunk ,pedig 150méterre lakunk
esve esek ágyba
következő nap, shindler factory
váltogatok és elszámolják, belépőt fizetnék de elnézik, utcán sétálok és pénzt találok
bárhogyan próbálom elbazsni a pénzt, vissza jön
már mindenkit én hívok meg kajára, piára
vodkában úszunk és lányoknak írok, lányt hívok
"most megyünk egy kurvához,  de ha haza érek, megkérem a kezed"
mosolyog és jó kurvázást kíván

reggel 40 kurva számával kelek, kurva1 elmentve
Auswitch / Birkneau
8.5 órás haza út PL CZ SL HU


Azóta póker egekben, 140chip/g-el száguldok
darabolom és húzom, motiváció hanyatlik
novembertől cég 

közben égek
kiégek innen, mindneki alfa mellettem, mindenki kurva nagy
alelnök, felelős és bajnok vesz körül
kit nőt húzok be is velük van
ha félrenézek pókerről enyém az egyetem, ha ránézek enyém a jövő
húzom a szakképviselőt, jövőt adtam kezébe
magamra nem figyelve kaszálom lábaim
szerencsétlen lettem, kit megvetettem
most vagyok és nemtudom hogy jövök ki mindebből 
egyetemen puccsot csináltam... s bejött






 s jött, másodszor is 38
igen, valami?
Gólya vagyok, de tehetséges, reményekkel teli, de már most halottam a sportűző női múltad.

gond?
Nem akarok ragaszkodni hozzád,  de nem megy
1 hónap mire meg lett
ki mondta ezeket?

mindenki, igazából eddig még senki nem mondta h ADAMVAGYOK egy rendes srác
SZIA

"megvan"
"akkor most ott vagyunk, hogy seggbe duglak vagy leszopsz"
"fúúúúj"











jön a hír
elment...
állsz,
csak nézel
előre
és nem tudod mitévő legyél






csak gondoltam, jelentem... 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése