2015. január 13., kedd

the sex of hotel

Laza munkahely
Be, öltözök, kv.

Szia!!!
Szia!
Annyira jóképű vagy!
Ismerjük egymást?
Nem!
...
Van barátnőd?
Te mindenkivel így kezded?
Van barátnőd? Csak válaszolj!
Nincs!
Jó ég, ez hogy lehet? Annyira jó pasi vagy és nincs barátnőd!
Nem tudok mit mondani.
Mikor randizunk?
Túl gyors vagy:
Nem tetszem?
Nem kérdezünk ilyet.
-közben oda jön, térdeimre teszi kezét és csak nézz
Annyira szép szemed van, jó ég, annyira csillog a szemed !!!
Igen, kicsit túl közel vagy!
Annyira jó pasi vagy, mikor hívsz el randira?
Te minden pasival így kezded?
Nem!
Hát most akkor mivan? 
Tudod, április óta nem volt senkim, és annyira tetszel...
Nem hiszem, hogy én vagyok akit keresnél!
Miért?
Nem kell kapcsolat, se semmi tartós.
Cuki, én most rögtön rád ugranék, április óta senkivel sem voltam.... ÁPRILIS ÓTA, szerinted én tartósat keresek? Itt a számom, hívj fel cuki!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése