2013. december 12., csütörtök

    Néha rájövök miért is voltam valamikor is vonzó a nőknek.
    -rengeteg mindent...főzök, mosok, takarítok
    -itt meg hazudsz 
     
    -Megyek, rohanok, egy 10perc és indulok majd csörgetlek ha ott vagyok és gyere ki az állomásra!!:D
    -szépen meg lett fogalmazva h leszarom 
     
    -látom h ez egy csapda, nem is akarod h menjek
    -te a sorok között olvasol? hol látsz itt csapdát?:D
    -az egész egy nagy csapda
     
     
    Kicsi, HB8 Dtől. Kinél rájöttem , hogy az összes exe vmi gyökér, ahol rájöttem, hogy gondolkodnak a kalibrált jó nők, ahol rájöttem, hogy miért is nem vagyok köztük, ahol rájöttem, hogy merre váltsak irányt a siker felé.  Akkor még utáltam, most már rájöttem, hogy kellett a fejlődéshez ez az élmény is .






    Hogy keresek 1,5x annyit, mint kellene? Olyan mint a csajozás. Még egy 4 csillagos szállodának is van gyenge pontja, úgy mint egy HB8-nak. Nekem csak érzékem van észrevenni ezeket. 




    " Ha dühbe gurulsz, magadhoz vonzod az indulatokat. Ha nyugalom árad belőled, megnyugszik a környezeted. (...) És az már rajtad múlik, hogyan tudod magadat behangolni. Mert ha a nyugalmat csak erőlteted magadra, semmit sem ér. A rezgés számít. A húrok feszültségén múlik a szép muzsika. Túl laza vagy túlfeszült húrokon nem lehet szépen zenélni. "


    Telefonhívás, a semmiből.  Rég múlt emlék.
    " Mostanában a ... tárgy közben sokat gondoltam rád...
    Igazából azóta elakartam már mondani, hogy annyira sajnálom, hogy amikor együtt voltunk nem élveztem igazán és görcsöltem, hogy mit szólnak a többiek. Nem kellett volna foglalkoznom velük és akkor teljes mértékben kiélvezni a dolgokat.
    Minden részletre emlékszem, az első találkozás, az első hívás...
    Nyáron majdnem mertem írni neked, hogy benne vagyok a közös napban és az ott alvásban, de gyáva voltam..."

    Tudod miért jönnek hozzám kapcsolatból? Mert én tudom azt, hogy...




    1.  A gazdagok 70%-a 300 kalóriával kevesebb “szemét” ételt (műanyag, vacak kaját) fogyaszt naponta. A szegények 97%-a pedig 300 kalóriával több “szemét” ételt fogyaszt naponta.
    2. A gazdagok 23%-a játszik szerencsejátékon napi szinten, míg a szegények esetében ez 52%.
    3. A gazdagok 80%-ának vannak konkrétan kitűzött céljai, míg ez a szegények mindössze 12%-áról mondható el.
    4. A gazdagok 76%-a hetente 4-szer tornázik, a szegényeknél ez az arány 23%.
    5. A gazdagok 63%-a hallgat hangoskönyveket utazás közben, míg a szegényeknek csak 5%-a.
    6. A gazdagok 81%-a használ teendők-listát, míg a szegényeknek csak 19%-a.
    7. A gazdagok 85%-a szeret olvasni, míg a szegényeknek csak 26%-a.
    A gazdagok 85%-a szeret olvasni.
    A gazdagok 85%-a szeret olvasni.
    1. A gazdag szülők 63%-a olvas fel a gyermekének mesekönyvből, míg a szegényeknél ez az arány csak 3%-ot tesz ki.
    2. A gazdag szülők és gyerekeik 70%-a átlagosan havi 10 órát töltenek el önkéntes munkával, szemben a szegények 3%-os arányával.
    3. A gazdagok 80%-a telefonon (beszélgetve) is köszönti a születésnapos ismerőseit, ez a szegények körében mindössze 11%.
    4. A gazdagok 67%-a le is írja céljait, ez a szegényekre csak 11%-ban jellemző.
    5. A gazdagok 88%-a napi fél órát tölt el azzal, hogy saját magát képezze, míg a szegényeknek csak 2%-a.
    6. A gazdagok 6%-a mondja csak el mindig, hogy mi jár pontosan a fejében, szemben a szegények 69%-ával.
    7. A gazdagok 79%-a havonta legalább 5 órát tölt el kapcsolatok építésével, ez a szegények körében mindössze 16%-os arányt mutat.
    8. A gazdagok 67%-a legfeljebb egy órát tévézik naponta, a szegényeknél az a küszöb mindössze 23%.
    9. A gazdagoknak csak 6%-a nézi a valóságshow-kat, míg a szegényeknek a 78%-a.
    10. A gazdagok 44%-a a munka kezdése előtt 3 órával már fent van, ez a szegényekre csak 3%-ban jellemző.
    11. A gazdagok 74%-a naponta tanítja a sikerre a gyermekét (!), ez a szegények körében 1%-os értéket mutat.
    12. A gazdagok 85%-a hiszi, hogy a jó szokásokhoz gyakran szerencse is társul, míg a szegényeknek csak 4%-a hiszi ezt.
    13. A gazdagok 76%-a hiszi, hogy a rossz szokások balszerencsét hoznak, szemben a szegények 9%-os arányával.
    14. A gazdagok 86%-a hisz az élethosszig tartó tanulásban és önfejlesztésben, a szegényeknél ez az arány 5%.






    1 éve arra eszmélek, hogy egy villát készülök elhagyni. Szauna, jakuzzi, medence, luxus. 
    Az az esti korlát egy pohár pezsgő.
    Standard viszki-kólával indítottam, finoman.
    Aztán jöttek a vodka-narancsok 50-50, majd 70-30-al.
    De a vége, a vége.
    Sétálok ki, taxit akarunk hívni, de már jön egy két lányért, két lány kik bikiniben ittak velünk egész este. Konfrontáció olyan tisztán zajlik, mintha film lenne, végén többet fizettek taxiért mint kellett volna.
    Jó este, jó buli és egy modell ajánlatával távoztam onnan és zártam estét, a modell kire mintát húztam fel ahogy gamelt engem.

    Nincsenek megjegyzések:

    Megjegyzés küldése