2013. április 21., vasárnap

Akiről beszélnek, az közismert. Akiről tévhiteket is terjesztenek, az már híres.
 
 
4x500méteres evezések és a verseny peremén állok.
 
A dugáshoz nem megfogunk egy újabb kötelett, hanem csak eleresztünk egyett amit hihetetlenül ragaszkodva fogunk és tépünk. Legegyszerűbb lenne elengedni, de senki nem meri.  
 
 
Beteg lettem.
Azt mondták, hogy pihenjek, vegyek forró fürdőt, nyeljek gyógyszereket, igyak pálinkát.
Én helyette csütörtökön, pénteken és szombaton is megdugtam egy csajt. 3 különböző csajt, hogy tuti kikúráljam magam.
Jobban vagyok!
Bár azért lettem beteg, mert hidegben dugtam...
 
 
Mert tulajdonképpen nyerni szabad, de bukni muszáj. A szerencse csak az, hogy a bukás a legnagyobb nyereség.
 
Én nem tudom, hogyan kell.
Bármit. A “dolgokat”.
Csak van, hogy sikerül (nem is kevésszer)
de, hogy is mondjam? n e m: nekem.
Hangszer ne legyen büszke a zenére
 
 
 
Nem az a tartós, ami az időnek ellenáll, hanem ami bölcsen változik vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése