2013. március 22., péntek

SzakEst vegen a kiscsoporttars nagyon csabitott.
Nem hagytam magam
Az est vegere buszkeseget zsebreteve mar szobajaba hivott, csak menjek vele
Koszanunera ide-oda, sose szamokra mentem, es megvalogatom ki erdemli meg- vagy ki a testem.




SzakEst szervezés maximalizálódott.
Délután 3-fél6-ig tartó intézkedés, 6-ra különórára rohanás. Rájönni, hogy semmit sem értek.

9-kor még koli. 9:15 oda érek, szőkeségem foglalja helyet. Mindenki hatalmas szemekkel bámulva, hogy őt honnan húztam be.
Lehetséges esetek közé tenném, hogy szervezőként az ital fogyasztásom korlátlan, díjtalan és egyetemleges lett, így nem száradtam pálinka hiányában.

2 FB kibukása.
Tudtam, hogy befog dőlni egyszer, de pont most... Kiakadás, ordibálás, pia. Annyi pálinkával, amellyel a szervezetem bírt, lazán kezelni tudtam a felmerülő gondokat.
Meglepő... a végén mind2őnél én jöttem ki jól...

Ha nem akartad is, a szervezők között láttál állandóan, továbbá olyan emberekkel és emebrek körül ittam, akikkel már régóta számolni kell, így MOST húztam meg az egyetemi szocializálódás magas vonalát , tehát már csak a kiugrás van hátra.

Szocköröm határain tudhatom már az egyetemi milliárdost is, akinek anyagiakon felül már-már csak a szocialiális élete nagyobb.

KisKomoly másnapra feljött, FB dolog megbeszélés, vélemény ki mit akar másiktól.

- Nem érzem úgy, hogy szerelmes tudnék lenni. Nem beléd, senkibe sem. Úgy érzem, hogy jég ből van a szívem... viszont benned annyival több pozitív van, mint negatív. Azt is sejtettem, hogy nem én vagyok az egyetlen, de e mellett a többi....

Mindenek után is, a könny csepp még várat magára.


A boldogság már nem a szex.
A szex már nem a kielégülés.

Kedd , Csütörtök Ikreknél reggeli 2 órán át.
Feltűnően érdekel az egyik iker, feltűnően érdekel mindenki.
Feltűnően akarok, feltűnően a megszerzés, maga a puszta  gém, és birtoklás kell

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése